Результати навчальної практики з Образотворчого мистецтва

14 липня 2022 року
Київ

   На завершальному етапі першого курсу спеціальності 206 «Садово-паркове господарство» передбачена навчальна практика із дисципліни «Образотворче мистецтво». Цьогоріч, згідно графіку навчальних практик, для студентів першої групи повного терміну навчання СПГ-2101 вона проходила із 4 по 8 липня 2022 року.
    Для Іванни Сінчук, яка ще з дитинства полюбляє малювати, ця практика була найбільш очікуваною після здачі сесії. «Нажаль, у нашій країні війна і немає змоги зустрітись, отримати задоволення від довгих прогулянок по Ботанічному саду в пошуках ідеального ракурсу для малюнку, спільної роботи із одногрупниками, комунікації з викладечем. Та навчання ніхто не відміняв, тим більше практичну складову, ми повинні розвиватись і вдосконалювати свої навички настільки - наскільки це можливо. Практика проходила у дистанційному режимі, що ніяк не стало назаваді хорошому настрою, цікавим ідеям, приливу натхнення».

 

   Щоденні відеозустрічі із керівниками практики, доцентами кафедри ландшафтної архітектури та фітодизайну ННІ лісового і садово-паркового господарства Вікторією Міндер і Оксаною Багацькою, відбувались на платформі Cisco Webex. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань, зразки робіт і відеозаписи коментарів до завдань викладено в електронному курсі на платформі https://elearn.nubip.edu.ua/. Постійно підтримувався індивідуальний зв'язок у меседжері Telegram, за потреби проводились додаткові відеоконференції.

   Завдання навчальної практики передбачали формування професійних компетентностей, що спрямовані на здатність сприйняття реального об’єкту в природному тривимірному просторі, розвиток просторової уяви, творче конструктивне мислення.
    Виконання графічної роботи до завдання першого дня практики мало на меті детальну прорисовку фрагменту деревної рослини за допомогою графітних олівців різної твердості. Закріплювались вміння відтворювати на площині аркуша об’єм, фактуру, правильно підбирати масштаб, розміри та їх співвідношення.


    Здатності самостійно володіти методами вибору об’єкту зображення, прийняття рішення, визначення головного елементу в композиції закріплювались у завданні другого дня практики. Робота виконувалась у швидкій техніці скетчингу, лінерами в чорно-білій графіці. Виникало більше труднощів при виконанні, у порівнянні із першим завданням, але результат, виявився цікавим.

    Завданням третього дня практики передбачалась об’ємно-просторова побудова пейзажу паркової території чи міського середовища на площині аркуша в кольоровій графіці.
   «На мою думку, третя графічна робота була ще складніша за попередні, і тим самим цікавіша. Моя група круто справилась із цим завданням».

    У четвертій роботі формувалась здатність використовувати базові знання з композиції, застосовувати технології аналітико-синтетичного опрацювання різних видів інформації, демонструвати розвинену творчу уяву для здійснення композиційного аналізу довільно обраного пейзажного зображення.

    «Хочеться побажати одногрупникам нових звершень і креативних ідей. Саме завдяки таким практичним дедлайнам ми змогли впевнитись у своїх силах та ще раз переконатись у правильному виборі професії.
     Щиро вдячні Вікторії Володимирівні за змістовні завдання, корисний практичний матеріал, поради та мотивацію!»

Іванна Сінчук,
студентка першого курсу спеціальності
206-«Садово-паркове господарство»

   

«Дякую за ваші відгуки про дисципліну «Образотворче мистецтво». Окремо вдячна кожному за цікаві оригінальні роботи. Практикуйте рисунок і надалі - знадобиться для передачі ваших задумів! Оволодівайте новими техніками образотворчого мистецтва, в тому числі комп’ютерної графіки.
     Бажаю удачі та подальшого творчого професійного росту!»

Вікторія Міндер,
керівник навчальної практики,
доцент кафедри ландшафтної
архітектури та фітодизайну

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook