Відбулася зустріч адміністрації факультету зі старостами та завідувачами кафедр

10 травня 2022 року

   Вже третій місяць поспіль діяльність факультету здійснюється не просто в дистанційному форматі, а ще й в умовах військового стану, який діє на території нашої країни.  Нові фактори впливу на освітній процес: повітряні тривоги під час занять та необхідність переховуватися в укриттях; особливий психологічний стан людини під час війни: бойові дії, зниклі безвісти, поранені, загиблі; евакуація частини студентів і викладачів, активне волонтерство учасників освітнього процесу тощо. Звичайно, для того, щоб підтримувати якість освіти, потрібно мінімізувати вплив цих факторів на освітній процес. Тому, організація навчального та виховного процесу залишається важливою складовою роботи колективу факультету аграрного менеджменту. 10 травня 2022 року на засіданні деканату спланували порядок денний зустрічі зі студентським активом та засідання із завідувачами кафедр. 

 
   Декан факультету Анатолій Остапчук звернувся до старост з вимогою своєчасної здачі усіх модулів, контрольних та курсових робіт. З 7 травня на факультеті аграрного менеджменту стартувала екзаменаційна сесія для студентів 4 курсу, а з 10 травня сесія розпочалась для студентів магістрів заочної форми навчання. Старости прозвітували про стан справ у групах, про стан ліквідації заборгованостей за результатами проміжної атестації, а також обговорили з деканом та його заступниками питання організаційного змісту.
 
   Заступник декана Людмила Чорненька анонсувала початок залікової сесії вже з наступної неділі, графік здачі екзаменів висвітлено на сайті факультету та доведено до відома студентів факультету. Також, зазначені принципи організації складання підсумкового контролю в дистанційному форматі, використовуючи можливості elearn, електронних скриньок, вайберів, месенджерів тощо та наступними співбесідами зі студентами за результатами оцінювання письмової частини екзаменаційної роботи, захисту курсових робіт чи проектів з використанням сучасних засобів відео- та аудіо комунікації, вайбер, месенджер, Cisco Webex Meeting тощо. Обов’язковим є здійснення ідентифікації студента через відеоконференцію. 
 
   Заступник декана Лариса Карпенко подякувала старостам та заступникам за плідну роботу та нагадала про вчасність оновлення інформації щодо місця перебування студентів, наявності інтернету, перебування студентів в Збройних Силах України, територіальній обороні, волонтерському русі.  Також обговорили порядок систематизації інформації по нарахуванню додаткових балів з навчальної роботи, активність у громадській, науковій та культурно-спортивній сферах життя на факультетському й університетському рівнях за весняний семестр, та вкотре закликала долучитися кожному студенту до популяризації факультету серед знайомих школярів 10-11 класів.
 
   На зустрічі із завідувачами кафедр були окреслені основні завдання на поточний тиждень та місяць, серед яких підготовка до організованого завершення другого семестру 2021-2022 навчального року, оновлення екзаменаційних білетів для написання атестаційного екзамену, організація навчальних та виробничих практик. Також, були обговорені результати проведення Днів відкритих дверей та визначені пріоритетні напрямки в профорієнтаційні роботі. 
 
   Анатолій Остапчук наголосив на необхідності постійного моніторингу ситуації наставниками, старостами та заступниками старост у групах в контексті відвідування занять, місця перебування студентів та можливості надання допомоги тим, хто її потребує. Потребує посилення робота з абітурієнтами як на бакалаврат, так і до магістратури, підвищенні популяризації спеціальностей факультету аграрного менеджменту.
 
   Із завідувачами також були обговорені питання організації та проведення у дистанційному та змішаному форматах з літньої навчальної та виробничої практики з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Практична підготовка входить до обов’язкових компонент навчальних планів підготовки фахівців за спеціальностями факультету, тому маємо забезпечити якісну її організацію враховуючи  діючий воєнний стан. З цією метою, доручено  завідувачам  оновити та розмістити на сайті кафедр методичні рекомендації для самостійного оволодіння студентами практичними навичками, відповідно до програми дистанційної практики.
   Заступник декана з наукової роботи Віра Бутенко, наголосила на необхідності роботи над науковими проектами, а також підготовці до студентського фестивалю науки 2022.
 
   На завершення завідувачі кафедр прозвітували про роботу колективів в руслі забезпечення виконання вимог освітнього процесу.
 

Людмила Чорненька, Лариса Карпенко, 
заступники декана факультету аграрного менеджменту
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook