Гурток «Педагогіка і сьогодення»: осередок студентської науки та творчості
З 2011 року на кафедрі педагогіки діє студентський науковий гурток «Педагогіка і сьогодення», який є добровільним науковим об’єднанням студентів. За період свого функціонування гурток неодноразово відзначався дипломом переможця на щорічному «Фестивалі студентської науки» як один із кращих студентських наукових гуртків університету. Так, у 2024 році наукове об’єднання посіло перше місце, а в 2025 – друге призове місце на Фестивалі.
Серед головних напрямів роботи гуртківців – організація науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти; організація та проведення щорічної студентської науково-практичної конференції «Сучасна гуманітарна наука в інтерпретації молодих дослідників», залучення студентів до участі в наукових конференціях, семінарах та інших науково-дослідницьких і просвітницьких заходах, що проводяться як в університеті, так і в інших закладах освіти та організаціях; активне залучення здобувачів освіти до наукової діяльності через участь у щорічній Всеукраїнській студентській олімпіаді з навчальної дисципліни «Педагогіка» спеціальності «Професійна освіта». Майбутні педагоги також активно долучаються до науково-дослідницької діяльності. Результатом такої роботи стають публікації студентів у фахових виданнях України з педагогіки та призові місця на конкурсах студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта» та «Освітні, педагогічні науки».
Вихованці кафедри педагогіки та члени гуртка «Педагогіка і сьогодення» неодноразово ставали призерами ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад зі спеціальності «Професійна освіта» та дисципліни «Педагогіка», Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт.

Діяльність гуртка «Педагогіка і сьогодення» охоплює широкий спектр заходів: дискусії, тематичні зустрічі, екскурсії та засідання. Гуртківці беруть участь у Днях відкритих дверей, Днях кар’єри, зустрічах із воїнами ЗСУ, волонтерами тощо. Засідання переважно відбуваються у форматі семінарів, де піднімаються та обговорюються актуальні наукові питання.
Тож 29 жовтня 2024 року керівником гуртка Світланою Виговською було організоване таке засідання-семінар, де розглянуто питання підготовки здобувачів магістерського рівня вищої освіти до попереднього розгляду магістерських кваліфікаційних робіт та підготовки постерних презентацій. Передусім Світлана Володимирівна продемонструвала приклад постерної презентації та провела майстер-клас щодо його підготовки. Вона наголосила, що постерна презентація має містити основні результати виконаної роботи та супроводжуватися короткою доповіддю. Також учасників заходу поінформовано про терміни подачі магістерських кваліфікаційних робіт на кафедру, про процедуру та терміни проходження перевірки робіт на ознаки плагіату та рецензування роботи призначеними рецензентами тощо.
Серед питань, що також розглядалися на семінарі: вимоги до підготовки доповіді та презентації на основний захист магістерських робіт, організаційні аспекти конференції, питання академічної та наукової доброчесності тощо.
У зв’язку з тим, що на зустрічі були також присутні здобувачі вищої освіти магістерського рівня першого року навчання, для них були цікавими всі без винятку питання підготовки магістерської кваліфікаційної роботи (вибір та затвердження теми дослідження; функції керівника та здобувача; підготовка роботи та її структура; збір та систематизація матеріалів дослідження; оформлення магістерської кваліфікаційної роботи; захист роботи). Тому логічно, що керівник гуртка звернулася до «Положення про підготовку і захист магістерської кваліфікаційної роботи в НУБіП України» (2025 р.).
Більше години відбувалася зустріч, адже у студентів виникало безліч різних питань. До дискусії також були залучені й інші викладачі кафедри.