Агрохімічна навчальна практика з живлення рослин у дистанційному режимі
Агрохімічна навчальна практика з живлення рослин у дистанційному режимі
July 3, 2020
Засоби дистанційного навчання істотною допомагають в освоєнні не лише теоретичного матеріалу. Навчання, навіть практичне, може бути ефективним, коли є бажання і взаємодія його учасників. Ми в цьому переконалися і за проходження навчальної практики з живлення рослин.
Програма практики, методичні рекомендації з відеоматеріалами розміщені заздалегідь у електронному навчальному курсі на навчальному порталі Університету, а також на електронній сторінці кафедри. Це дозволило кожному студенту для себе спланувати практичну частину завдань, освоїти передбачені програмою питання, користуватися допоміжними матеріалами.
Щодня викладач, доцент Наталія Пасічник проводила відеозаняття, на яких розповідала кожну тему, демонструвала, як провести агрохімічне обстеження ґрунтового покриву, відібрати рослини і підготувати їх до аналізів. Викладач значну у вагу приділила сучасним виробничим підходам до таких досліджень, інструментальному їх забезпеченню. На своїх дистанційних заняттях ми освоювали призначення і принцип роботи приладів для моніторингу родючості ґрунту і діагностики живлення рослин, обговорювали різні практичні питання.
Самостійно студенти провели власні морфолого-біометричні дослідження рослин – у полях поблизу місця проживання, на власних присадибних ділянках. Адже живлення рослини – процес складний, і вивчення його багатокомпонентне.
Дні практики були насиченими й цікавими. І виконуючи завдання, хотілося милуватися полем, блакитним небом над ним. Адже це – саме життя.
Наталія Пасічник, доцент кафедри агрохімії та якості продукції рослинництва
Студенти агробіологічного факультету, 1 курсу СК, 1 і 2 груп