Дистанційне навчання, дистанційні іспити!..
Під час карантину, коли звичний для всіх режим дня і графік навчання порушився, у студентів економічного факультету 3 курсу 5 групи (с.т.н.) для «академічної прокрастинації часу не було». Студенти вивчали економічну, проте зовсім нову для них, динамічну, одночасно креативну і аналітичну, сучасну «філософію підприємницької діяльності» – дисципліну «Маркетинг». Для вивчення теорії та виконання практичних завдань використовували навчальну платформу E-learn. Для спілкування, більш кращого розуміння та освоєння навчального матеріалу проводилися он-лайн зустрічі в сервісі Zoom. Для постійного зв’язку «викладач-студент» використовувалися Viber та E-mail.
Завдання дисципліни «Маркетинг» полягають в отриманні студентами знань в сфері маркетингової діяльності, зокрема: вивчення основних категорій маркетингу; набуття практичних навичок щодо організації маркетингової діяльності на підприємстві; проведення маркетингових досліджень; здійснення планування асортименту продукції та розробки нових товарів; цінові стратегії; формування та управління каналами розподілу; використання маркетингових комунікацій для формування іміджу, інформування цільових сегментів, ефективного продажу товарів/послуг з метою задоволення потреб споживачів.
12 травня 2020 року студенти 5 групи 3 курсу (с.т.н.) економічного факультету закінчили екзаменаційну сесію. Останній екзамен був з дисципліни «Маркетинг» під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Алли Володимирівни Рябчик.
Екзамен з дисципліни «Маркетинг» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії на економічному факультеті. Дистанційна форма здачі екзамену відбувалася через навчальний портал НУБіП України на платформі Е-learn.
Об 11 годині відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговорення організаційних питання. За розкладом третьої пари студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань. Іспит складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання (задачі). Після написання іспиту проводилася співбесіда з кожним студентом для захисту екзаменаційних робіт.
Сергій Кудлай: Дисципліна «Маркетинг» стала для мене більше, ніж звичайна пара в аудиторії, де потрібно щось писати або розповідати те, що написали. Мабуть вперше за весь час навчання мені приходилось творчо працювати, придумувати нестандартні вирішення нестандартних ситуацій. Скажу так: «Це дуже круто!» І справді, якщо гарненько подумати, маркетинг потрібен в нашому нелегкому житті. Все одно кожен із нас щось купує в магазинах і на нас впливають ці «закони маркетингу», на кожного із нас… На кожному підприємстві є служба маркетингу, з якою ми зіткнемося в майбутньому, коли будемо працювати за фахом… Люди, які створюють бізнес, в першу чергу повинні думати «де продавати і як продавати». І ось тут стає потрібним маркетинг, з його прийомами, стратегіями, технологіями... На кінець додам, що маркетинг став для мене захопленням і в майбутньому я постараюся підвищувати свої знання з маркетингу на новий рівень...
