Профорієнтаційна робота кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей: підводимо підсумки, аналізуємо та шукаємо нові форми роботи

5 January 2018, 15:16

 

Відповідно до основних акцентів у профорієнтаційній роботі на Гуманітарно-педагогічному факультеті, хочеться зазначити, що протягом першого навчального семестру кафедра англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей активну профорієнтаційну роботу спрямовувала у трьох напрямах: з педагогами, учнями та їхніми батьками. Кожен із цих напрямів важливий і суттєвий, хоча безперечно, бралося до уваги і те, що успіх справи зрештою залежатиме від рівня роботи зі школярами.

Активними й ефективними формами і методами профорієнтаційної роботи зі школярами визначено такі, як: відвідування методичних засідань директорів шкіл при районних відділах освіти; відвідування батьківських зборів випускників шкіл, з метою ознайомлення батьків випускників зі спеціальностями факультету; відвідування середніх навчальних закладів з профорієнтаційною метою, студентами НУБІП;; поповнення шкільних кабінетів рекламними матеріалами про університет; підготовка і проведення професіографічних екскурсій до ВНЗ; участь у тижнях профорієнтації; проведення індивідуальних і групових консультацій з професійного визначення для учнів шкіл тощо.

Саме тому, викладачі кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей відвідують  середні навчальні заклади, де спілкуються з батьками та педагогами школярів з метою надання допомоги у професійному самовизначенні   також ознайомлюють учнів 10 – 11 класів зі структурою нашого університету, інформують про ліцензовані спеціальності, за якими здійснюється навчання, пріоритетні напрями навчання, подвійне дипломування, умовами вступу до нашого вишу, розвинуту інфраструктуру, культурно-масові та спортивні заходи. 

Вироблено стратегії взаємодії навчальних закладів та гуманітарно-педагогічного факультету, щодо підтримки у самовизначенні школярів з метою узгодження та координації їх діяльності. Підтримку зв'язків освітніх закладів вирішено закріпити договорами про співпрацю, підписано 7 договорів з метою об’єднання зусиль та спільної діяльності в рамках науково-дослідної, навчальної, профорієнтаційної та позашкільної роботи з учнівською молоддю школи.

Успішному здійсненню ефективної профорієнтаційної роботи в середніх навчальних закладах, закріплених за гуманітарно-педагогічним факультетом, у ході надання профорієнтаційних послуг із метою досягнення мотивації учнів до опанування певною спеціальністю, що представлена на факультеті, на основі максимального використання інформаційних можливостей у процесі профорієнтації, залучаються до профорієнтаційної роботи активні студенти першокурсники, створено агітбригади з активних студентів.

Тому, освоюючи все нові й нові форми профорієнтаційної роботи, 31 жовтня 2017 року у стінах Подільської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 93 у рамках співпраці та профорієнтаційної роботи відбулася засідання заступників директорів усіх шкіл Подільського району, представників районного відділу освіти, де взяли участь і викладачі кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей, а також Михайло Перцевий, представник  ТОВ «Клевердія», робота якого ґрунтується на комплексному підході до дослідження особистості. Їхня система називається Комплексна профорієнтаційна діагностика «Абітурієнт». Засобами цієї системи користувачі, за результатами тестування, отримують детальний звіт в якому описується кожний параметр, що важливий для визначення, надаються рекомендації з розвитку особистості також надається перелік професій у яких дитина зможе максимально розкрити свій потенціал з метою допомоги школярам у виборі майбутньої професії.

Власний приклад студента, вчорашнього учня, найкраща візитна картка університету. Ось чому кафедра англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей вустами студентів продовжує доносити інформацію у школи України про важливість правильного вибору навчального закладу та майбутньої професії. А красномовніші за все – це вихованці вишу, його випускники.

   

В рамках профорієнтаційної роботи викладачами кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей розпочато інноваційну форму взаємозв’язку із закладами середньої освіти. Зокрема, 16 листопада 2017 року на батьківських зборах для 9-11 класів відбулася зустріч вчителів, дирекції подільської гімназії №34 «Либідь» ім. В.Максименка, батьків старшокласників, та викладачів Гуманітарно-педагогічного факультету.

Опанувавши спеціальність у вищому закладі освіти, переконаний, що це твій вибір – твоя дорога, але трапляється в житті й змінити стежину та опановувати нові знання, вміння й навички. Тож не зайвим було майбутнім агрономам Мукачівського аграрного коледжу, серед яких уже є священик, приватний підприємець, лаборант кафедри, дізнатися від завідувача кафедри англійської мови для технічних та агробіологічних спеціальностей Іванової О.В. про спеціальності гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України для освітнього ступеня «Магістр»

 

Вироблено стратегії взаємодії навчальних закладів та гуманітарно-педагогічного факультету, щодо підтримки у самовизначенні школярів з метою узгодження та координації їх діяльності. Підтримку зв'язків освітніх закладів вирішено закріпити договором про співпрацю з метою об’єднання зусиль та спільної діяльності в рамках науково-дослідної, навчальної, профорієнтаційної та позашкільної роботи з учнівською молоддю школи.               

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook