Гостьова лекція від Владислава Литвинчука, R&D Leader компанії Sales`Up для студентів факультету інформаційних технологій

6 October 2023, 13:58

За прогнозами аналітичної агенції що спеціалізується на IT-сфері International Data Corporation до 2026 року більше 40% компаній будуть використовувати в основі своїх сервісів no-code. Саме тому, було запрошено спікера-практика, випускника спеціальності “Комп’ютерні науки” Владислава Литвинчука, який зараз працює на посаді R&D Leader в компанії Sales`Up на серію відкритих зустрічей зі студентами факультету інформаційних технологій спеціальностей "Комп’ютерні науки", "Комп’ютерна інженерія", "Інформаційні системи і технології" у межах вивчення дисциплін: Основи інформаційних систем, Комп’ютерні системи та Теорія систем і системний аналіз.

Дефіцит фахівців, які володіють сучасними технологіями в різних структурах, потреба в автоматизації процесів та впровадженні сучасних ІТ рішень в бізнесі, запит на швидку цифровізацію, саме ці фактори продовжують підвищувати розвиток No-code платформ, які дозволяють автоматизувати процеси та розширюють можливості для виконання завдань. Саме тому, Владислав, представив особливості вебсистем, а також один із їх типів: CRM (Customer Relationship Management), що означає «управління взаємовідносинами з клієнтами» та відноситься до всіх стратегій, методів, інструментів і технологій, які використовує сьогодні бізнес для розвитку, утримання і залучення клієнтів. Навів приклад впровадження таких систем у закладах вищої освіти.

Владислав розповів і про особливості розробки таких систем, специфіку використанням No-code технологій, та яка їх роль в сучасних системах, а також представив можливості Creatio для такої розробки. Продемонстрував No-code технологію, як вона працює, яким чином дозволяє розробляти нові блоки в CRM-системі, автоматизувати нові процеси, продемонстрував автоматичну генерацію таблиць бази даних, частини front-end розробки.

Також Владиславом було представлено розроблений telegram-бот, за допомогою якого студенти мали змогу відповідати на запитання доповідача, а також можливість інтеграції месенджерів на прикладі telegram із CRM-системою, наведено приклади використання такої системи різними українськими торговими мережами та брендами. Можливості наповнення нових даних у згенеровану базу, моделювання бізнес-процесів, відслідковування їх виконання та яким чином налаштований бізнес-процес допомагає автоматизувати виконання бізнес-операцій.

Робоча атмосфера, застосування сучасних технологій на практиці та зустрічі з випускниками факультету, надає студентам впевненості у своїх силах та правильному вибору майбутнього фаху

 

Таїсія Саяпіна, старший викладач
кафедри інформаційних систем і технологій

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook