Екзаменаційна сесія у магістрів підходить до завершення, ще один іспит успішно складено!
Екзаменаційна сесія у магістрів підходить до завершення, ще один іспит успішно складено!
5 червня 2020, 17:37
«15 років тому я не міг бачити, що буде сьогодні.
Але сьогодні я повинен бачити, до чого прагнути ще через 15 років,
інакше навіщо всі ці технології, люди, ресурси і т.д.»
Джек Ма
Стрімкий розвиток сучасних інформаційних технологій та Всесвітньої мережі Інтернет відіграють важливу роль у різноманітних сферах життєдіяльності, суттєво сприяють активізації цивільного і господарського обороту та сприяють руху підприємництва в напрямку світової глобалізації. У зв'язку з невпинним розвитком інформаційних мереж з’являються й нові суспільні інститути, такі як «електронна комерція» (Е-commerce).
3 червня студенти магістратури 1 р.н. спеціальності 075 «Маркетинг» під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Рябчик Алли Володимирівни успішно склали іспит з дисципліни «Електронна комерція».
Іспит з дисципліни «Електронна комерція» розпочався в запланований час та у відповідності із затвердженим розкладом проведення заліково-екзаменаційної сесії на факультеті аграрного менеджменту. Дистанційна форма здачі екзамену відбувалася через навчальний портал НУБіП України на платформі Еlearn.
В 11.30 відбулася Zoom-конференція для проведення інструктажу та обговорення організаційних питання. Паралельно в 11.40 (3 пара) студенти приступили до виконання екзаменаційних завдань. Іспит складався з 10 тестів, теоретичного питання і практичного завдання. Після написання іспиту проводилася співбесіда з кожним студентом для захисту екзаменаційних робіт, визначення рівня знань та оцінювання студентів.
Для вивчення дисципліни «Електронна комерція» під час дистанційного навчання використовувалися:
- для ознайомлення з теорією та виконання практичних завдань – навчальна платформа Elearn;
- для спілкування, кращого розуміння та освоєння навчального матеріалу – сервіс Zoom;
- для постійного зв’язку викладача із студентами – Telegram, Viber та E-mail.
У результаті вивчення навчальної дисципліни «Електронна комерція» студенти оволоділи теоретичними знаннями та окремими практичними навиками щодо: базових понять електронного бізнесу та функціонування електронного ринку; систем та моделей електронної комерції; електронних платіжних систем; організації, створення та роботи Інтернет-магазинів; застосування маркетингових Інтернет-технологій; пошукової оптимізації та просування в мережі Інтернет; оцінки ефективності електронного бізнесу.
Необхідно розуміти, що навіть в умовах зниження активності в економіці в цілому, в тому числі і по відношенню до e-commerce, окремі сегменти товарів в Інтернет-торгівлі показують динамічне зростання. Це робить електронну комерцію одним із найбільш перспективних напрямків для розвитку торгівлі.
Бажаємо студентам магістратури успіху в подальшому навчанні та досягненні поставлених цілей!
Алла Рябчик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі