Дистанційна підсумкова атестація з дисципліни «Маркетинг» майбутніх бакалаврів-економістів
Дистанційна підсумкова атестація з дисципліни «Маркетинг» майбутніх бакалаврів-економістів
5 травня 2020 року
Карантин вніс певні корективи у навчальний процес, і до нових реалій дистанційного навчання довелось звикати як викладачам, так і студентам. Проте студенти 4 курсу спеціальності «Економіка» швидко зорієнтувались у нових обставинах і почали активно працювати з курсом «Маркетинг» на платформі Elearn, опрацьовуючи лекційний матеріал у вигляді презентацій та відеолекцій та виконуючи різні види практичних завдань.
Особливу зацікавленість викликали у студентів творчі завдання, такі як складання анкети, формування іміджу підприємства з розробкою логотипу, підготовка презентацій на цікаві теми.
Як результат наполегливої роботи, більшість студентів отримали високі бали за навчальну роботу з дисципліни і успішно склали залік, який проходив під керівництвом доцентів Олени Барилович та Олени Четверик на базі платформи Elearn та з використанням сервіса для проведення відеоконференцій Zoom.
Бажаємо майбутнім бакалаврам-економістам такої ж успішної здачі останньої екзаменаційної сесії!
Олена Барилович,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі