Дистанційна підсумкова атестація з дисципліни «Маркетинг» майбутніх бакалаврів-економістів

5 травня 2020 року
     Карантин вніс певні корективи у навчальний процес, і до нових реалій дистанційного навчання довелось звикати як викладачам, так і студентам. Проте студенти 4 курсу спеціальності «Економіка» швидко зорієнтувались у нових обставинах і почали активно працювати з курсом «Маркетинг» на платформі Elearn, опрацьовуючи лекційний матеріал у вигляді презентацій та відеолекцій та виконуючи різні види практичних завдань.

     Особливу зацікавленість викликали у студентів творчі завдання, такі як складання анкети, формування іміджу підприємства з розробкою логотипу, підготовка презентацій на цікаві теми.

     Як результат наполегливої роботи, більшість студентів отримали високі бали за навчальну роботу з дисципліни і успішно склали залік, який проходив під керівництвом доцентів Олени Барилович та Олени Четверик на базі платформи Elearn та з використанням сервіса для проведення відеоконференцій Zoom.

Бажаємо майбутнім бакалаврам-економістам такої ж успішної здачі останньої екзаменаційної сесії!

 
Олена Барилович,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook