Другокурсники спеціальності «Туризм» вивчають дистанційно «Туристичне краєзнавство»

8 квітня 2020 року
      Вперше можливість отримувати вищу освіту на відстані була реалізована в 1858 р. у Лондонському університеті, коли кандидатам зі всього світу, незалежно від того, де і яким чином вони здобували освіту, було дозволено складання іспитів для отримання академічних ступенів бакалавра та магістра всіх спеціальностей (окрім медицини). До 1870 р. Лондонський університет мав свої традиції щодо надання допомоги студентам при навчанні, використовуючи можливості пошти. В університеті велися професійні курси та курси з підготовки до вступних іспитів до університету. Саме така підготовка була початковою формою дистанційного навчання.

    Наступний етап дистанційної освіти припадає на середину 80-х років ХХ століття, коли починається активне використання інформаційних і комунікаційних технологій, пропонуючи двосторонній зв’язок у найрізноманітніших формах (текст, графіка, звук, анімація) як в синхронному («в один і той же час» – у вигляді відео або аудіо графічних конференцій), так і в асинхронному режимі («не в один і той же час» – з використанням електронної пошти, Інтернету або телеконференцій).
     Проте лише з появою World Wide Web комп’ютерні та телекомунікаційні системи почали відігравати суттєву роль у дистанційній освіті. Після широкого впровадження сервісу WWW у 1993 р., дистанційна освіта, заснована на цій технології, отримала велике розповсюдження.
    Веб-технології забезпечують гіпермедійне подання навчальної інформації, послуги швидкого та зручного зв’язку, а також інтерактивну взаємодію між викладачем та студентом.
    Сьогодні дистанційна освіта займає свою почесну нішу і в Україні, в Національному університеті біоресурсів та природокористування України, зокрема. Не було б щастя – нещастя допомогло.
   Студентам, з якими я працюю, в дистанційному режимі подобається можливість навчатися у зручному для себе темпі і вдома, за екраном власного комп’ютера, дякуючи інтернет-зв’язку, переглядати відео-лекції, спілкуватися з педагогами й однокурсниками та завантажувати навчальні матеріали. Для мене – це можливість приділити більше уваги кожному студенту та встигнути опрацювати з групою більший об’єм матеріалу.
    Організацію освітнього процесу зі студентами-другокурсниками ННІ неперервної освіти та туризму спеціальності «Туризм» з дисципліни «Туристичне краєзнавство» здійснюємо:
а) через систему дистанційного навчання elearn:

б) для більшої мобільності-створено групи у Тelegram:


в) користуємось електронною поштою:

г) та просторами інтернету для здійснення віртуальних подорожей з метою вивчення туристичних об’єктів краю:


г) продовжує свою діяльність студентський науковий краєзнавчий гурток «Історія України. Історія рідного краю. Історія родини»: студенти активно готують доповіді та тези на конференцію «Туристичними стежинами рідного краю» (29.04.2020 р.);

д) студентам також запропоновано долучитись до участі у роботі науково-практичних конференцій на базі нашого університету, що готуються кафедрою міжнародних відносин і суспільних наук:
     1 - студентська науково-практична інтернет-конференція «Український конституціоналізм: історія та сучасність» ( До 300-річчя укладення «Пактів і Конституції прав і вольностей Війська Запорозького») (16.04.2020р.). Робота відбуватиметься в асинхронному (of-line) режимі у формі електронного листування (e-mail) та шляхом проведення відеоконференції за допомогою платформи Zoom. Посилання на сторінку відеоконференції учасники отримають за день до її проведення;
    2 – Міжнародна науково-практична конференція «Україна – Польща: стратегічне партнерство в системі геополітичних координат», проведення якої заплановано 14-15 травня 2020 року. Вже є перші ластівочки, зокрема студентка 2 курсу спеціальності «Туризм» Ірина Дранко надіслала заявку на участь та тези, де розглядаються питання українсько-польської транскордонної співпраці у сфері туризму.
 

 На XXI століття кількість установ дистанційної освіти різних типів і рівнів в світі перевищило 1100 і Національний університет біоресурсів і природокористування серед тих, хто активно впроваджує дистанційну форму навчання в освітній процес. Глобалізація суспільства, стрімкі інформаційні потоки, пандемії актуалізують її сьогодні як ніколи.

Наталія Кравченко,
доцент кафедри міжнародних
відносин і суспільних наук

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook