Маркетологи на IV Міжнародній конференції молодих вчених "Актуальні проблеми наук про життя та природокористування"

27 квітня 2018 року

  25-27 квітня 2018р. було проведено IV Міжнародну конференцію молодих вчених «Актуальні проблеми наук про життя та природокористування». Молоді науковці факультету аграрного менеджменту взяли активну участь у пленарному та секційному засіданнях. Секція «Розвиток менеджменту та маркетингу в аграрному секторі економіки України» факультету аграрного менеджменту та секція «Конкурентоспроможна аграрна економіка України: інтелектуальна та ресурсно-інформаційна підтримка» розпочали свою роботу 27 квітня в 233 ауд. 10 навч. корпусу. 

     З вітальним словом до членів конференції виступили: заступник декана факультету аграрного менеджменту Новак Олександр Володимирович, який наголосив про важливість та актуальність розвитку саме студентської науки як майбутніх молодих науковців; декан економічного факультету Анатолій Дмитрович Діброва побажав молодим вченим активної дискусії та плідної праці, наголосив про підтримку та нагальні питання трудової діяльності молодого вченого, а також виступив з доповіддю, у якій розкрив всі актуальні питання розвитку аграрного сектору України.

     На конференцію також були запрошені поважні вчені: д.е.н, професор, завідувач кафедри адміністративного менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності Галушко В. П., д.е.н, професор, завідувач кафедри менеджменті ім. професора Й. С. Завадського Горьовий В.П., д.е.н, професор, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларіна Я. С., д.е.н, професор Збарський В.К., д.е.н, професор Мостенська Т. Л., професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Буряк Р. І.

 

     Молоді науковці факультету ділилися своїми напрацюваннями у сфері маркетингу та менеджменту. Активну участь у конференції взяли студенти факультету аграрного менеджменту, які активно дискутували з питань використання інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах, дослідження ринків агропродовольчої продукції, удосконалення логістичних процесів на підприємствах, основні тенденції розвитку та удосконалення рекламних кампаній, розвитку інтернет-маркетингу та маркетингових інновацій в агросекторі, управління маркетинговою службою вітчизняних підприємств та інші не менш важливі питання розвитку маркетингу.

 



На завершення президія подякувала виступаючим та присутнім за участь та цікаві доповіді, а також побажали подальших наукових досягнень.

 Організатори конференції щиро дякують аспірантам, науково-педагогічному колективу, студентам та всім присутнім за участь у конференції.

 

Олена Четверик
координатор роботи молодих вчених факультету агарного менеджменту

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook