Увага!!! 17 квітня відбудеться науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України»
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!
Запрошуємо Вас прийняти участь у роботі науково-практичної студентської конференції «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України», яка відбудеться 17 квітня 2018 року на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ:
Голова оргкомітету: Ларіна Ярослава Степанівна – завідувач кафедри, д.е.н, професор
Заступник голови оргкомітету: Бабічева Олена Іванівна – к.е.н., доцент
Секретар оргкомітету: асистент Завальнюк К.С.
Мета конференції: поглиблення знань студентів в галузі маркетингу та покращення навичок публічних виступів та презентацій.
Завдання конференції:
- Обговорити та узагальнити теоретичні та методичні засади сучасного маркетингу;
- Вивчити сучасні концепції та технології маркетингової діяльності;
- Дослідити вплив факторів маркетингового середовища на діяльність підприємств аграрного сектору;
- Вивчити параметри кон’юнктури ринків агропродовольчої продукції;
- Дослідити особливості ціноутворення на сільськогосподарську продукцію;
- Оцінити перспективи розвитку окремих товарних ринків
- Дослідити особливості формування комплексів маркетингу відомих та успішних підприємств на ринках продуктів харчування;
- Проаналізувати особливості використання інтернет-маркетингу в аграрному секторі економіки;
- Дослідити основні чинники, що впливають на конкурентоспроможність підприємств та їх продукції;
- Проаналізувати систему аграрного маркетингу підприємств України
Очікуваний результат - підвищення рівня знань студентів щодо сучасних теорій і концепцій маркетингу, методів маркетингових досліджень, особливостей формування комплексів маркетингу сучасних підприємств аграрного сектору України.
Результати конференції будуть опубліковані на сайті університету.
Тези доповідей надсилати в електронному варіанті на e-mail: [email protected] не пізніше 10 квітня 2018 року.
Контакти організаційного комітету: Україна, 03041, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 11, навч. корп № 10, каб. 401, кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі.Тел: 527-80-04; тел. (096)1254116 Завальнюк Катерина Сергіївна
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
Обсяг: 2-3 сторінки. Формат – А4, орієнтація – книжкова. Усі поля по 20 мм. Шрифт: TNR 14. Інтервал: 1. Абзац: 1,25 см. Розміщення тексту: На початку тез зазначають УДК (вирівнювання по лівому краю, шрифт TNR 12). З нового рядка ЗАГОЛОВОК – великими літерами (вирівнювання по центру, шрифт TNR 14, напівжирним). Далі зазначають відомості про автора та наукового керівника, а саме: прізвище, ім'я, по батькові студента, прізвище, ім'я, по батькові, вчене звання та посада наукового керівника (вирівнювання по правому краю, шрифт TNR 12). Текст наукової праці слід набирати в MS Word 2003, шрифт TNR 14, вирівнювання – по ширині. Формули написані в програмі Equation Editor. На кожну формулу, таблицю, рисунок чи графік потрібно робити посилання в тексті. В кінці тез доповіді розміщують список використаних джерел, яких має бути не менше двох.