Журналістика – це група крові
Столичні школярі запросили Вероніку Василівну Чекалюк на зустріч-майстер-клас в рамках проекту «Вибір професії». У ігровій формі Вероніка Чекалюк презентувала дітям професійні теми: Що таке журналістика? Яким має бути імідж журналіста? Як готуватися до інтерв’ю? Що таке репутація і імідж. Імідж-баланс (як я себе бачу, як мене бачать інші)? PR у повсякденному житті. Школярі розіграли запропоновані спікером ситуації і самі ж себе покритикували та похвалили. Цікаве перевтілення - краща наука, - вважає Вероніка Василівна Чекалюк.
Діти і учителі із захопленням послухали цікаві історії й факти про імідж телеведучих та репортерів. Про те як знаходити цікаві факти й працювати для задоволення й для іміджу України. Відкритям для присутніх була постать українки зі світовим ім’ям, котра є винахідницею Wi-Fi. Вероніка Чекалюк розповіла про красуню Хеді Ламар – це нестандартна особистість, її постать цікава з точки зору власного іміджетворення та секрету високої й довготривалої рейтинговості у медіа й кінематоргафі; колосальних прибутків та наукових винаходів та їх подільше практичне застосування. Життя ученої було насиченим і неординарним, її долю по сьогодні досліджують історики і науковці.
Вона була надзвичайно вродливою, спокусливою, розумною, творчою, дотепною, упертою, епатажною і пристрасною жінкою, котра вірила у те що світ можна змінити. «Надія і цікавість щодо майбутнього здаються кращими, ніж гарантії. Так було і для мене. Невідомість завжди приваблювала мене... і досі приваблює», говорила Хеді Ламар.
Дискусію викликала постать Ілона Маска. Він говорив: матеріальне — не головне, так його вчила мама. Якось в інтерв’ю Huffington Post Мей Маск розповіла, що дуже сподівається, що Ілон перейняв її погляди на життя: «Ілону не потрібні яхти й дорогі речі, тому що він жив у складних економічних умовах. Мета Ілона — використовувати знання фізики, щоб зробити цей світ кращим. Люди думають, що його спонукає корисливість. Та це не так. І мене дуже засмучує, коли люди кажуть про сина: «О, та він просто хоче більше заробити». Ні, гроші для нього ніколи не були важливі. Він просто одержимий своєю ідеєю», — розповідає мама Ілона. «Перший іміджмейкер у житті людини – це МАМА», - вважає науковець Вероніка Чекалюк, а свій фах обирайте самі – слухайте серце і приходьте у НУБіП, мрійте й не бійтеся діяти.