Студенти-маркетологи – учасники Українського студентського фестивалю реклами

25 листопада 2017 року

     23 листопада 2017 р. III Український рекламний форум гостинно відкрив двері для маркетологів Національного університету біоресурсів і природокористування України. Всі покоління маркетологів-практиків та теоретиків у галузі реклами та маркетингу об’єдналися у трьох неймовірних заходах: 13-й Український студентський фестиваль реклами, XІ Міжнародна науково-практичну конференція «Реклама: інтеграція теорії та практики» та Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних спеціальностей.

     

     Студенти кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі також прийняли активну участь у проведенні фестивалю. Майбутні маркетологи ознайомилися з конкурсними роботами у сфері реклами та особливостями їх виконання, основними тенденціями у розвитку реклами тощо.


   

     Участь у цьогорічному Українському студентському фестивалі реклами прийняло більше ніж 600 студентів. Активними учасниками студентського фестивалю від НУБіП України стали: Бобко Катерина, Говоруха Дар’я, Зіменс Богдан, Клопотенко Ярослав, Кучерук Зоряна, Ткачук Меланія та Трачук Юлія студенти першого курсу; Стихальська Яніна та Суслова Анастасія – студентки четвертого курсу спеціальності «Маркетинг», а також студентка спеціальності менеджмент Акулович Юлія. Вищевказані студент зі знятим рекламним роликом приєдналися до інших конкурсних робіт.

    Вагомий внесок у розвиток Фестивалю та залученню студентів зробила аспірант кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, член правління Спілки Рекламістів України Шапоренко Олена Олександрівна.

 

 

Висловлюємо подяку організаторам Фестивалю та студентам за активну участь і сподіваємося на подальшу активність у подібних заходах!!!

 
Олена Четверик 
старший викладач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook