Співбесіди з керівниками структурних підрозділів
З метою підведення підсумків щодо результативності діяльності структурних підрозділів університету у 2024 році та формування подальших шляхів розвитку і відповідних завдань для структурних підрозділів НУБіП України на 2025 рік з 14 по 16 січня відбудуться співбесіди з керівниками структурних підрозділів.
ГРАФІК СПІВБЕСІД
Дата і час співбесіди | Керівники структурних підрозділів |
14.01.2025 р. (вівторок) | |
900 – 930 | Василишин Роман Дмитрович Директор ННІ лісового і садово-паркового господарства |
935 – 1005 | Каплун Віктор Володимирович Директор ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження |
1010 – 1040 | Остапчук Анатолій Дмитрович Декан факультету аграрного менеджменту |
1045 – 1115 | Коваленко Віталій Петрович Декан агробіологічного факультету |
1120 – 1150 | Євсюков Тарас Олексійович Декан факультету землевпорядкування |
15.01.2025 р. (середа) | |
900 – 930 | Коломієць Юлія Василівна Декан факультету захисту рослин, біотехнологій та екології |
935 – 1005 | Болбот Ігор Михайлович Декан факультету інформаційних технологій |
1010 – 1040 | Братішко Вячеслав Вячеславович Декан механіко-технологічного факультету |
1045 – 1115 | Кононенко Руслан Володимирович Декан факультету тваринництва та водних біоресурсів |
1120 – 1150 | Цвіліховський Микола Іванович Декан факультету ветеринарної медицини |
1155-1225 | Савицька Інна Миколаївна Декан гуманітарно-педагогічного факультету |
24.01.2025 р. (п’ятниця) | |
900 – 930 | Діброва Анатолій Дмитрович Декан економічного факультету |
935 – 1005 | Гриценко Іван Сергійович Директор ННІ неперервної освіти і туризму |
1010 – 1040 | Баль-Прилипко Лариса Вацлавівна Декан факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК |
1045 – 1115 | Ружило Зіновій Володимирович Декан факультету конструювання та дизайну |
1120 – 1150 | Яра Олена Сергіївна Декан юридичного факультету |
Під час співбесід пропонується наступний перелік питань для обговорення:
- освітні програми факультету/інституту у контексті нового переліку освітніх галузей та спеціальностей (міждисциплінарні освітні програми, навчальні плани для ОП однієї або споріднених спеціальностей, малокомплектні групи, освітні втрати);
- стан використання лабораторного обладнання у освітньому процесі (планування оновлення чи відкриття лабораторій, закупівля обладнання та меблів тощо);
- планування профорієнтаційної роботи (школи та коледжі — договори та контакти, презентаційні матеріали про спеціальності факультету/інституту, заходи);
- адміністративно-господарські питання (планування ремонтів, потреби та рішення);
- наукова діяльність (пошук грантів, організація конференцій, посилення публікаційної активності, просування журналів);
- міжнародна діяльність (програми «подвійних дипломів», академічна мобільність, міжнародні стажування);
- розвиток мікрокваліфікацій (професійні стандарти за спеціальностями факультету, кваліфікаційні центри, ідеї для мікрокурсів, потенційні автори курсів).
Ректорат