Чергове засідання наукового гуртка «Магістр-дослідник» кафедри управління та освітніх технологій
Відбулось чергове засідання наукового гуртка з метою визначення тем і активних форм організації та реалізації науково-пошукової діяльності учасників у межах затверджених магістерських досліджень.
Староста гуртка Микола Гришков розпочав зібрання й анонсував про участь кафедри управління та освітніх технологій як представника НУБіП України в якості співорганізатора 6-ї Міжнародної наукової конференції «Цифрова економіка та інформаційне суспільство» за ініціативи Сілезької академії спільно з Академією прикладних наук – Вищою школою управління і адміністрації в Ополє, яка відбудеться 9-10 квітня 2024 року в м. Катовіце, Польща (Akademia Śląska). Наголошено, що члени наукового гуртка мають можливість взяти дистаційно участь в заявленій конференції та апробувати перші результати своїх магістерських досліджень, що потребує кропіткої і серйозної підготовки.
Згідно з умовами проведення заходу всі матимуть можливість представити результати своїх досліджень та свого досвіду на пленарному засіданні та у семи секціях, а також взяти участь в дискусіях.
Керівник гуртка професор Наталія Гречаник проінформувала всіх присутніх щодо ключових напрямів роботи заходу, які безпосередньо чи опесередковано відповідають науковій проблематиці кожного магістра-дослідника, що своєю чергою зумовить успішну апробацію прогнозованих результатів їх участі в представленій конференції. До таких напрямів віднесено: становлення інформаційного суспільства; соціальні та гуманітарні аспекти; освітні та психологічні питання розвитку інформаційного суспільства; сучасні проблеми розвитку цифрової економіки; фізична культура, спорт та фізична реабілітація в епоху інформатизації суспільства; вивчення взаємозв'язків між штучним інтелектом та суспільством: узгодження та суперечності; здобуття освіти для "зеленого" та цифрового переходу; професійний розвиток педагогів в умовах цифрової трансформації суспільства.
У перебігу засідання Дмитро Лобачевський, Дмитро Кобишев, Євген Сапіга, Денис Литвин поділились міркуваннями щодо використання власного практичного досвіду в підготовці матеріалів та охопленні вже напрацьованого теоретичного аспекта магістерських досліджень.
Зі свого боку професор Наталія Гречаник наголосила про важливість локанічного формулювання теми тез, статті чи доповіді так як саме в ній закладається увесь науковий код продукту, що забезпечить точність, творчість і грунтовність матеріалу.
В цьому контексті всі разом прорефлексували щодо ролі самоменеджменту в організації та реалізації власного наукового дослідження який не має суперечити науковій логіці та основним принципам академічної доброчесності.
На завершення засідання наукового гуртка всі учасники приділили увагу таким питанням: публічний виступ як різновид вербального комунікування в сучасному освітньому просторі; доповідь як найбільш дієвий засіб активної трансляції отриманих результатів; місце, роль і особливості розвитку soft-skills в науковців-початківців; специфіка (оптимальність, доцільність, зручність, технічні параметри) оформлення доповіді; висвітлення актуальності, мети, ключових позицій змісту, висновків дослідження.
Підсумуємо, що такі зустрічі сприяють активному формуванню самостійності, здатності творчого презентування результатів наукових досліджень тощо. Окрім того, студенти отримали інформацію про корисні ресурси, які має університет і про можливості долучитися до зарубіжних платформ професійного розвитку Coursera, а також про безоплатний доступ до інших курсів для українських студентів. Також гуртківці отримали відповіді на актуальні питання та окреслили організаційні аспекти подальшої пошукової діяльності.
З найкращими побажаннями і надією на майбутній успіх!
Миру та Перемоги! Далі буде...
Наталія Гречаник,
професор кафедри управління та освітніх технологій,
керівник наукового гуртка