Підготовка до організованого початку 2 семестру 2022/2023 н.р. – ключові питання наради із заступниками деканів факультетів та директорами ННІ, ВСП з навчальної роботи

31 січня 2023 року
  31 січня, за головування проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука, в очно-дистанційному форматі відбулася нарада із заступниками деканів та директорів ННІ, ВСП з навчальної роботи щодо питань готовності університету до 2 семестру 2022/2023 н.р.

  На порядку денному наради було розглянуто ряд актуальних питань, а саме:
  • про організацію освітнього процесу в 2 семестрі 2022/2023 н.р.;
  • про стан оплати студентами контрактної форми за навчання у 2 семестрі 2022/2023 н.р.;
  • про алгоритм дій учасників освітнього процесу в 2 семестрі під час перебоїв у електропостачанні;
  • про організацію проведення відкритих лекцій НПП у 2 семестрі 2022/2023 н.р. згідно наказу від 24.01.2023 р. №41;
  • про організацію практичного навчання студентів факультетів та ННІ у 2 семестрі 2022/2023 н.р.;
  • про стан готовності факультетів та ННІ до початку навчальних занять у 2 семестрі 2022/2023 н.р.

  Проректор ознайомив присутніх із низкою наказів, які підготовлені навчальним та навчально-методичним відділами університету до початку нового весняного семестру, а саме:

  • «Про графік освітнього процесу на 2 семестр 2022/2023 н.р.» (№ 897 від 22.11.22 р.);
  • «Про щотижневий контроль за відвідуванням навчальних занять студентами у 2 семестрі 2022-2023 н.р.» (№ 34 від 20.01.23 р.);
  • «Про проведення відкритих лекцій у весняному семестрі 2022-2023 н.р.» (№ 41 від 24.01.23 р.);
  • «Про практичне навчання у 2 семестрі 2022/2023 н.р.» (№ 40 від 24.01.23 р.);
  • «Про організацію семінару-навчання керівників підрозділів, науково-педагогічних та педагогічних працівників у лютому 2023 р.» (№ 989 від 27.12.22 р);
  • «Про проведення самооцінювання освітніх програм» (№ 941 від 12.12.22 р.).

  Проректор наголосив, що 6 лютого 2023 року, в складних умовах воєнного стану, в Університеті стартує 2-й весняний семестр 2022/2023 навчального року в дистанційному форматі (4 тижні) для студентів усіх факультетів, ННІ, спеціальностей, освітніх програм як бакалаврату, так і магістратури. Для його успішного початку та організованого проведення передувала значна робота з підготовки та схвалення графіка освітнього процесу, розкладу навчальних занять (розміщено на офіційній вебсторінці https://nubip.edu.ua/node/23920), навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення викладання усіх навчальних дисциплін в аудиторіях та сучасних лабораторіях університету. 

  Василь Дмитрович окреслив основні завдання деканам факультетів, директорам ННІ, гарантам освітніх програм, завідувачам кафедр і кожному науково-педагогічному працівнику щодо організованого та успішного початку 2 семестру 2022/2023 н.р. Деканатам та інститутам необхідно забезпечити інформування колективів факультетів, ННІ, завідувачів кафедр та студентства щодо всіх новин та подій в університеті, що стосуються факультету чи ННІ; провести нараду в змішаному форматі із завідувачами кафедр щодо питань організації освітнього процесу в 2 семестрі 2022/2023 н.р., на яких своєчасно ознайомити завідувачів кафедр з графіком освітнього процесу на 2 семестр і розкладом навчальних занять студентів факультету, ННІ та здійснювати постійний моніторинг присутності студентів на заняттях.
  До 20 лютого необхідно перевірити готовність до очних занять, які розпочинаються з 6 березня, матеріально-технічної бази аудиторій і лабораторій, закріплених за факультетом (ННІ), усіх кафедр для проведення навчальних занять у 2 семестрі.
  Начальник навчального відділу Ярослав Рудик ознайомив присутніх із алгоритмом дій учасників освітнього процесу в 2 семестрі під час перебоїв у електропостачанні. Ярослав Михайлович наголосив на необхідності системного підходу до такої роботи та інформуванні усіх НПП та студентів факультетів, ННІ та ВСП, а також чіткому дотриманні всіх вимог такого алгоритму.
 
 
  Про організацію проведення відкритих лекцій у весняному семестрі 2022-2023 н.р. проінформувала присутніх заступник начальника навчального відділу Оксана Зазимко (наказ ректора № 41 від 24.01.23 р.). Вона зазначила, що до 6 лютого необхідно сформувати графіки відкритих лекцій на кожному факультеті та ННІ й передати їх до навчального відділу. Оксана Володимирівна наголосила на тому, що організація та проведення відкритих лекцій є важливим елементом контролю за якістю надання освітніх послуг, тому до відвідування та обговорення відкритих навчальних занять необхідно залучати якомога більше НПП кафедри і факультету (ННІ), а результати її проведення висвітлювати на офіційних вебсторінках факультету, ННІ та університету.
  Олег Бачинський, заступник начальника навчального відділу з практичного навчання, довів до відома присутніх наказ ректора № 40 від 24.01.23 р. «Про практичне навчання у 2 семестрі 2022/2023 н.р.» та проінформував заступників деканів та директорів ННІ, ВСП про організацію практичного навчання студентів у 2 семестрі, а також про своєчасну підготовку наказів на практику.
 
 
  Заступники деканів гуманітарно-педагогічного факультету Ігор Буцик, факультету конструювання та дизайну Олександр Банний, факультету землевпорядкування Олександр Шевченко, факультету захисту рослин, біотехнологій та екології Петро Дрозд та заступники директорів ВСП НУБіП України – Ніжинського, Бережанського, Заліщицького фахових коледжів та Бережанського агротехнічного інституту разом з іншими колегами проінформували про готовність факультетів та ННІ до початку 2 семестру, а також про успішний початок навчальних занять у фахових коледжах.
  
 
  Наприкінці зустрічі з оголошеннями виступили заступник начальника навчального відділу з магістерських програм Олена Колеснікова, яка проінформувала присутніх, що наступного тижня відбудеться чергове засідання комісії з оцінювання рівня знань НПП фахових дисциплін з іноземних мов, для їх допущення до викладання, та запросила колег подавати заяви на таке оцінювання; завідувач навчально-методичного відділу Лариса Кліх, яка наголосила на особливостях виконання наказу щодо проведення самоаналізу освітніх програм, які підлягатимуть акредитації у 2023/2024 н.р.
 
  Завершив нараду Василь Дмитрович зверненням до всіх присутніх на нараді як в очному, так і в дистанційному форматах, з побажаннями успішного та організованого старту нового весняного семестру 2022/2023 н.р.
  Усім успіхів та добра!
 
 
Оксана Зазимко,
заступник начальника навчального відділу

    

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook