Правила прийому на 2015 рік, благоустрій території університету та запровадження електронного документообігу – у центрі уваги ректорату

28 жовтня 2014 року

 Перед початком засідання ректорату очільник університету Станіслав Ніколаєнко урочисто вручив нагороди студентам та працівникам вишу. Так, нагороджено переможців спортивного 15-тиборства «UNI Sportman-2014». Ними стали співробітники кафедри фізичного виховання – старший викладач Микола Костенко, Сава Бринзак та Дмитро Магльований. Також медалі та грамоти отримав капітан збірної команди студентів університету з футболу Денис Ельзятієв за 2-ге місце у Всеукраїнських спортивних іграх серед вищих аграрних навчальних закладів. Окрім того, за участь в агропромисловій виставці нагороджено  Геннадія Голуба, Олександра Броварця, Ярослава Михайловича та Олега Маруса.

 
Потому перейшли до розгляду порядку денного. Як повідомив відповідальний секретар приймальної комісії Семен Волошин, в університеті затверджуватимуться нові Правила прийому до НУБіП України у 2015 р. Тому до 1-го листопада директори ННІ мають надати свої пропозиції до цього документу.  Також акцентовано увагу присутніх на змінах, які відбулися в умовах прийому. Зокрема, вступники на базі ОКР «Молодший спеціаліст» вступатимуть на освітньо-професійні програми підготовки фахівців ОКР «Бакалавр» за результатами фахових випробувань. Решта абітурієнтів –  за сертифікатами ЗНО 2015 року. Прерогатива визначення переліку таких предметів належить університету. 
 
22-24 жовтня на запрошення Європейської асоціації наук про життя делегація університету на чолі з ректором Станіславом Ніколаєнком взяла участь у 4-му форумі деканів і ректорів ІСА, що відбувався на базі Університету м. Гент (Бельгія). Про результати поїздки проінформував директор технічного ННІ Валерій Дубровін
 
 
З метою постійного моніторингу якості надання освітніх послуг, соціально-побутових умов проживання студентів відповідно до наказу ректора університету Станіслава Ніколаєнка в університеті створена соціологічна група. Її членами вже проведено  опитування завідувачів кафедр.  А нещодавно у ньому взяли участь 1638 студентів. Про реальний стан задоволення навчальним процесом, проблемні зони матеріально-технічного забезпечення, проживання в гуртожитках студмістечка проінформувала голова соціологічної групи старший викладач кафедри історії і політології Людмила Харченко. За словами ректора, такі результати є сигналом для керівництва і реакція на них буде обов’язково.
 
 
 
Під час засідання розглянуто також  узагальнену  інформацію про організацію виборчого процесу на виборчих дільницях університету. Так, директор ННЦ виховної роботи і соціального розвитку Дмитро Черкашин зазначив, що  приміщення виборчих дільниць, розміщені у гуртожитках №№4, 6, 11 та №8, були у належному стані, а науково-педагогічні працівники забезпечували постійне чергування.  
 
 
Наступне питання, яке обговорювалося на засіданні, - стан харчування в університеті. Про те, що зроблено та перспективи налагодження буфетів у корпусах і гуртожитках, повідомив директор Служби закладів харчування  Богдан Дубас. Пропозицію відкрити буфет у 2-му навчальному корпусі висловив директор природничо-гуманітарного ННІ Володимир Копілевич.
 
 
Щоразу на розширених засіданнях ректорату у центрі уваги реконструкція третього навчального корпусу. Про стан ремонтних робіт  доповів проректор з навчально-науково-виробничих питань розвитку і адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко. Наразі вже завершено бетонування залізобетонного поясу. Планується найближчими днями розпочати монтаж металевих ферм. 
 
 
Про надходження спонсорських коштів для відбудови корпусу № 3 проінформував перший проректор Ігор Ібатуллін. Наразі зібрано майже 1,2 мільйона гривень.
 
 
Територія університету потребує ландшафтного упорядкування. Про  те, як його організувати, що потрібно зробити конкретно та заплановані у цьому контексті заходи доповів директор ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида
 
 
Традиційно на засіданні прозвітували про виконання плану роботи за минулий місяць та поділилися планами на наступний  директор ННІ рослинництва, екології і біотехнологій Григорій Демидась та в.о. директора післядипломної освіти Марія Кулаєць.
 
 
Під час ректорату мова йшла також про необхідність впровадження електронної системи контролю за виконанням наказів, доручень тощо. За інформацією  начальника інформаційно-обчислювального центру Віктора Теплюка, це стане поштовхом до впровадження системи електронного документообігу.
 
 
Активну участь в обговоренні взяли начальник відділу управління якістю Дмитро Мотринчук, директори ННІ лісового і садово-паркового господарства Петро Лакида, бізнесу – Анатолій Діброва, природничо-гуманітарного – Володимир Копілевич.
 
Ольга Наконечна
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook