"Мій шлях від старту до фінішу з дисципліни Лікарські рослини"

14 грудня 2021 року

     Мій старт почався в тому році, ще як побачила цю дисципліну в списку переліків. Я ще не знала чи буде цей точно предмет і хто буде його вести, але вже була в захваті і передчутті цікавого і потрібного предмету. Настільки, що примусила друга-одногрупника Дмитра, записатися зі мною на цю пару.

    Мені дуже сподобався підхід нашого викладача, що студент понад усе. Це дуже вразило, бо цю фразу, почула перший раз за 4 роки навчання. Нам відразу задали зробити резюме – коротко розповісти про себе по пунктам. Дуже дивно було розповідати викладачу, про свої бажання та хобі, захоплення, а тим паче яку кількість балів я хочу.

   Прийшовши на очні пари, нам задали питання, на які повинні були відповісти. Не дуже було зрозуміло навіщо та наприкінці курсу все стало на свої місця. Микола Гаврилович не лише хотів з нами познайомитися, але й щоб ми теж познайомилися з собою: з бажаннями, очікуваннями, мріями, амбіціями і чи дійсно воно нам потрібно. Окрім цікавої та корисної інформації на парі я також отримувала позитивні враження. Скажу чесно, це один предмет який мені подобався і я йшла туди із задоволенням.

    Можна довго говорити про те що ми робили, які лікарські рослини вивчали, а що руками робили, монотонно і довго розповідати про те який безцінний вклад дала ця дисципліна та іншу офіційну серйозну інформацію. Проте, мені здається, Микола Гаврилович точно виконав букву М – це бути мотиватором. Кожен раз після пари, хотілося працювати і працювати, не лише по цій дисципліні, а по всім. Я дійсно вважаю, що це основне в роботі викладача, змотивувати студента, бо без неї – діла не буде. Працюючи над завданнями, слухаючи колег, у мене з’являлися ідеї та бажання пов’язані з лікарськими рослинами. Наприклад: дуже хочеться спробувати себе реалізувати в сфері вироблення препаратів від ракових пухлин, оскільки багато рослин мають таку здатність. Якщо більш творча, то це створити кав’ярня=магазин=тепличка. Вирощувати, продавати та знайомити людей з трав’яними чаями, бо це не лише смачно, а й корисно.

   Звісно частково не справдилися мої очікування, що ми будемо як в Гогворці варити зілля з коріння мандрагори (там робити настоянки, витяжки, екстракти і тд.), але думаю і до цього дійшли б якби не карантин. Здавалося питання: «Переваги та недоліки Миколи Гавриловича», - з переваг це – терпіння, розуміння, мотивація та не бути падлою! З негативного – іноді заносило від теми заняття і через це не встигали на наступну пару, проте це скоріше не негатив, а як примітка, бо пара була дуже цікава, час проходив швидко.

    До фінішу я наче дійшла, могла бути продуктивнішою але намагалася не ледарювати. Для себе зробила висновки і дізналася, що калину дійсно варто їсти бо вона набагато корисніша ніж ми думаємо, глід – улюблена рослина викладача, мед всьому голова, як виглядає гречка, від чого залежать корисні властивості лікарських рослин і, що серце НУБІП це кафедра конярства та бджільництва!

    Дуже хочу сказати дякую усім, хто був поруч на цих парах і хоч не багато, але душевно. Дуже шкода, що цей предмет лише пів року, з задоволенням ходила б ще. На цьому моє есе закінчується, але прагнення до збільшення знань про лікарські рослини ні, тому зустрінемося в майбутньому.

Гвоздік Тетяна,
студентка 4 курсу ФЗР

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook