Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді)
|
Тема заняття
|
Мета і завдання
|
Роздатковий матеріал
|
Доповідач
|
10:00 –10: 30
|
Про роль НПП в інноваційному поступі сучасного університету
|
Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічним напрямом розвитку університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності
Завдання:
– надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях;
– розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі.
|
Електронний варіант презентаційного матеріалу
|
Ректор НУБіП України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки
Ніколаєнко С.М.
|
Запитання та відповіді
|
10.40 – 11.10
|
Про деякі аспекти організації навчального процесу в НУБіП України у 2016-2017 н. р.: законодавча база та нормативні документи університету
|
Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями організації навчального процесу у ВНЗ України та НУБіП України
Завдання:
- надати НПП інформацію про нормативною документацію щодо організації навчального процесу в державі та в університеті;
- актуалізувати знання молодих НПП про посадові обов’язками у справі організації навчального процесу.
|
Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них
|
начальник навчального відділу, к. т. н., доцент
Зазимко О.В.
|
Запитання та відповіді
|
11.20 – 11.50
|
Про участь участі молодих викладачів у провадженні наукової діяльності в університеті
|
Мета: ознайомити молодих викладачів з можливостями провадження наукової діяльності в університеті
Завдання:
- спонукання НПП до участі у наукових проектах за кошти державного бюджету, бізнесу;
- вмотивування молодих викладачів до участі у стипендіальних і грантових програмах;
- забезпечення участі НПП у наукових дослідженнях та наукових стажуваннях.
|
Слайди
|
начальник науково-дослідної частини, доктор с.-г. наук, професор
Отченашко В.В.
|
Запитання та відповіді
|
12:00 – 12:30
|
Сучасні вимоги до діяльності викладача вищої школи
(лекція-тренінг)
|
Мета – ознайомлення НПП з сучасними тенденціями розвитку вищої освіти та вимогами до діяльності викладача вищої школи.
Завдання:
– сформувати знання викладачів про компетенції XXI ст;
– сформувати уміння організовувати навчальний процес відповідно до потреб ринку праці та запитів студента.
|
Презентація
|
доктор. пед. наук, професор, кафедри методики навчання і управління навчальним закладом
Ковальчук В.І.
|
Запитання та відповіді
|
12:40 – 13:10
|
Педагогічний конфлікт: причини, методи вирішення
(тренінг)
|
Мета – розвивати уміння конструктивної взаємодії НПП у педагогічному конфлікті; створити настанову.
Завдання:
– проаналізувати конфлікт щодо його позитивного й негативного впливу на міжособистісні стосунки й на ставлення до самого себе;
– продемонструвати НПП основні чинники, що визначають поведінку в конфлікті;
– з’ясувати значущість емоційної сфери людини та її вплив на спілкування в конфлікті.
|
Аркуші А-4 (по 3 на 1 особу), кольорові олівці.
Тестування учасників
|
Канд. ед.. Наук, доцент кафедри соціальної психології
Омельченко Л.М.
|
Запитання та відповіді
|
ПЕРЕРВА НА ОБІД 40 ХВ.
|
14:00 –14:30
|
Методики тестового контролю
(майстер-клас)
|
Мета – забезпечити оволодіння науково-педагогічними працівниками методиками тестового контролю знань, умінь і навичок студентів
Завдання:
– ознайомити із перевагами і труднощами тестового контролю знань студентів;
– сформувати у НПП навички підготовки валідних тестових завдань;
– передати слухачам знання про особливості застосування тестових методик.
|
Перелік методик тестового контролю з короткою анатоцією щодо їх реалізації
|
Канд. пед. наук, доцент кафедри методики навчання і управління навчальним закладом
Рудик Я.М.
|
Запитання та відповіді
|
14.40 – 15.10
|
Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі
|
Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників з методиками застосування сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі
Завдання:
- ознайомити науково-педагогічних працівників із особливостями використання електронних навчальних курсів на базі платформи «Е-learn»;
- передати науково-педагогічним працівникам знання про застосування в навчальному процесі мультимедійної апаратури, інтерактивної дошки;
- сформувати у науково-педагогічних працівників уміння підготовки електронних навчальних курсів та застосування технічних засобів у навчально-виховному процесі.
|
Технічні засоби, мультимедіа, інтерактивна дошка
|
Канд. пед. наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті
Гуменний О.Д.
|
Запитання та відповіді
|
15.20 – 15.50
|
Організація педагогічної взаємодії в освітньому процесі
(тренінг)
|
Мета – вдосконалити професійну майстерність викладачів та підвищити рівень педагогічної взаємодії
Завдання:
– надати інформацію про сутність та особливості педагогічної взаємодії;
– познайомити з методами організації педагогічної взаємодії.
|
Друкований варіант презентації
|
Д-р. пед..-наук, доцент кафедри педагогіки
Кручек В.А.
|
Запитання та відповіді
|
ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ 16.00 ГОД
|