Літня практика студентів напряму "Соціальна педагогіка"
Щорічно дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Яблучко», що розташований у мальовничому с. Новосілки Києво-Святошинського району приймає в себе студентів-практикантів 1 курсу гуманітарно-педагогічного факультету Національного університету біоресурсів і природокористування України напряму підготовки «Соціальна педагогіка».
Соціальний педагог – одна з ключових фігур в закладі освіти. Він допомагає дітям пройти складний шлях соціалізації та адаптації до нових умов життя. Соціальний педагог – це той поводир, який веде діток в такому складному, незнайомому дорослому світі.
Студенти розпочали своє практичне пізнання професії під мудрим керівництвом свого викладача доцента Ковальчук Тамари Іванівни. Прийшовши на практику, вони знали, куди йдуть, що їм потрібно робити, які завдання ставить їхня практика. Підковані теоретично, вони боязко вступили у світ Дитинства. Адже перед ними постали такі цікаві дитячі очі, незрозумілі дитячі душі та веселі характери, завоювати прихильність яких дуже важко, бо дитину не обманеш, вона чітко розуміє і бачить, хто перед нею стоїть.
Період практики протікав цікаво і невпинно. Це були спільні ігри з дітьми, задушевні бесіди, екскурсії, в ході яких кожен майбутній педагог зумів виявити себе з найкращої сторони. Читаючи анкети студентів, відмітила, що кожен із них не випадково прийшов у майбутню професію. На запитання «Чому Ви обрали саме цю професію?» майже всі відповіли, що люблять працювати з дітьми та з дорослими людьми.
І дитячий садочок став тим першим плацдармом у боротьбі за свою професію. Жоден зі студентів не злякався Дитини, а сам намагався знайти ключик, що відмикає дитячу душу.
Найбільш приємним для всіх моментом стало театралізоване дійство «Травинчикова казка» під керівництвом музичного керівника Кузьменчук В.О. Усі практиканти перетворилися на артистів. Одягнувши костюми казкових героїв, вони розвеселяли всіх дітей. Діти відповідали щирими усмішками та аплодисментами. І були щасливі!!!
Педагогічна практика сприяла формуванню в студентів певних практичних умінь процесу соціалізації, основ їхньої комунікативної культури, допомогла переконатися, що професію вони обрали правильно.
Аналізуючи результати практики, слід відзначити її двосторонню результативність. Педагоги закладу, спілкуючись зі студентами, також вчилися бути відкритішими, кращими, мудрішими ! І результати анкетування слухали з гордістю, бо студенти писали, що їм сподобався дружній педагогічний колектив ДНЗ «Яблучко».
«Навчаймо один одного і будемо багаті!» - говорив Сократ.
Дякую Національному університету біоресурсів і природокористування України за мудре збагачення!
Джемесюк А.М.,
завідувач ДНЗ «Яблучко»