Відділ обслуговування комп’ютерної техніки
Основні завдання та функції відділу:
- проведення заходів щодо формування, обслуговування та ремонту комп’ютерної техніки університету;
- забезпечення підключення комп’ютерної техніки до мережі університету;
- обслуговування операційних систем та офісного програмного забезпечення;
- проведення роботи щодо розвитку інформаційних ресурсів університету, впровадження нових технічних засобів в систему адміністративного управління Університету;
- проведення єдиної для Університету технічної політики щодо використання інформаційних технологій включаючи: технічне устаткування, розробку проектів застосування технологій, розробку рекомендацій, надання консультацій, контроль за відповідністю обладнання та програмного забезпечення вимогам інформаційної системи університету;
- проведення освітніх заходів серед працівників Центру, викладачів і студентів університету та його структурних підрозділів щодо правил експлуатації користування комп’ютерною технікою.