Наближення до завершення весняного семестру

3 травня 2020 року
     Максименко Юлія, студентка 4 курсу, факультету аграрного менеджменту. На період карантину знаходиться в місті Пирятин, Полтавської області, де проживає з батьками.

 

  • Юлю, які враження від навчання онлайн?

     – За роки навчання в університеті мені вже доводилося здавати декілька сесій в «екстремальних» умовах, бо мала індивідуальний графік. Наприклад, в минулому році, я майже весь семестр навчалася за допомогою платформи E-learn та індивідуальних консультацій викладачів. Тому адаптуватися до нинішніх реалій було зовсім не важко. Мені подобається такий формат, коли ти самостійно можеш обрати комфортний час для виконання завдань та вивчення лекційного матеріалу. Звичайно, інколи не вистачає пояснень викладачів, але вони завжди готові відповісти на всі запитання через навчальну платформу або існуючі мессенжери.

  • Як проходить написання дипломної роботи?

     – Дипломна робота вже майже готова, залишилось дописати лише один підпункт і попрацювати над її оформленням. Вдома писати легко. Тут ніхто не заважає, можна сконцентруватися на роботі. У гуртожитку процес написання роботи проходив би менш продуктивно. Мені важливо знаходитися у тиші, аби швидко опрацьовувати літературу та сформувати власні висновки. Мій дипломний керівник завжди на зв’язку у вайбері та на електронній пошті і оперативно відповідає на всі мої запитання.

  • Чи відбулися якісь суттєві зміни в процесі здачі сесії, звісно, крім того, що вона онлайн?

     – Характер завдань сильно змінився. Якщо раніше робився акцент на різні розрахункові завдання, або такі, що потребують чіткої відповіді, то зараз значну увагу приділяють написанню ессе. Можу з впевненістю сказати, що за останній місяць я написала найбільшу кількість ессе у своєму житті. На мою думку, така форма відповіді є найефективнішою, адже допомагає викладачам краще зрозуміти хід думок студента та зробити об’єктивну оцінку знань. Все інше майже не змінилося. Перед заліком чи екзаменом ми всі збираємося на навчальних платформах zoom чи webex, для того щоб підтвердити готовність до здачі предмету, далі вирішуємо завдання в E-learn, при цьому, викладач має змогу здійснювати контроль за роботою студентів. Коли всі завдання здано, викладачі проводять співбесіду і вже за результатами ставлять підсумковий бал.

  • Яке Ваше ставлення до карантину?

     – Якби сильно нам би не хотілося повернутися до нормального життя, треба визнати, що лише дотримуючись встановлених вимог ми зможемо змінити ситуацію. Не треба поспішати виходити з карантину, адже різко повернувшись в університет, чи на місце роботи, ми можемо створити новий спалах хвороби. Зараз ми маємо велику кількість вільного часу, який можна посвятити тим справам, що завжди відкладалися «на потім». Займайтесь саморозвитком, читайте книги, вдосконалюйте навички чи здобувайте нові. Тому що, коли все закінчиться, ми знову станемо «постійно занятими» і будемо жалкувати, що не витягнули максимум користі з періоду самоізоляції


Розмовляла Аліна Троян,
доцент кафедри менеджменту
ім. проф. Й.С. Завадського

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook