Студенти-першокурсники англомовної групи спеціальності «Маркетинг» успішно опановують фах, виконуючи прикладні завдання

6 грудня 2019 року

     Наприкінці вересня студенти 1 курсу анломовної групи спеціальності «Маркетинг» у супроводі наставника групи доцента Лариси Карпенко відвідали з екскурсією Пирятинський сирзавод ГК «Молочний альянс». Студенти ознайомилися з історією підприємства, асортиментом продукції, етапами та технологією виробництва сирів, відвідали виробничі цехи, поспілкувалися з представниками відділу маркетингу. Особливо цікаво майбутнім маркетологам було дізнатися про особливості просування продукції підприємства. На завершення екскурсії вони взяли участь у справжній дегустації.


   Після повернення першокурсники отримали завдання з дисципліни «Вступ до фаху»: на підставі отриманої під час екскурсії інформації, та використовуючи інші доступні джерела, проаналізувати діяльність підприємства та його комплекс маркетингу і підготувати англомовну презентацію, у якій були б відображені результати аналізу. Студенти протягом двох місяців під керівництвом доцента Олени Барилович сумлінно і ретельно працювали над поставленим завданням, поступово оволодіваючи необхідними знаннями з маркетингу, техніки підготовки презентацій та удосконалюючи рівень володіння англійською мовою.

      На презентацію, яка відбулась 4 грудня, були запрошені декан факультету агарного менеджменту Анатолій Остапчук, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Руслан Буряк та наставник групи Лариса Карпенко. Анатолій Дмитрович виступив з вітальним словом, у якому наголосив на актуальності обраної студентами професії та необхідності фахової підготовки і постійного самовдосконалення, особливо важливості підвищення рівня володіння іноземною мовою.
  

     Потім преставниці групи Єлизавета Лі, Ангеліна Брижата та Марія Усок успішно провели англомовну презентацію, у якій висвітлили особливості діяльності Пирятинського сирзаводу, фактори, які сприяли його успіху на ринку та результати аналізу комплексу маркетингу підприємства.

 

     Особливо цікавим було порівняння торгових марок «Пирятин» та «Комо», аналіз асортименту та рівнів цін на продукцію підприємства у різних роздрібних мережах та висвітлення особливостей та наслідків ребрендингу підприємства.

 

     Гості відзначили високий рівень підготовки та проведення презентації, а також володіння іноземною мовою у студентів. Декан факультету наголосив, що саме виконання подібних прикладних завдань із залученням кращих фахівців кафедри має стати основою для підготовки висококваліфікованих фахівців зі спеціальності «Маркетинг».

Олена Четверик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook