Увага!!! 17 квітня відбудеться науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України»

17 квітня 2018 року
Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

ШАНОВНІ СТУДЕНТИ!

Запрошуємо Вас прийняти участь у роботі науково-практичної студентської конференції «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України», яка відбудеться 17 квітня 2018 року на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі.

     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ:
     Голова оргкомітету: Ларіна Ярослава Степанівна – завідувач кафедри, д.е.н, професор
     Заступник голови оргкомітету: Бабічева Олена Іванівна – к.е.н., доцент
     Секретар оргкомітету: асистент Завальнюк К.С.

     Мета конференції: поглиблення знань студентів в галузі маркетингу та покращення навичок публічних виступів та презентацій.

     Завдання конференції:
  • Обговорити та узагальнити теоретичні та методичні засади сучасного маркетингу;
  • Вивчити сучасні концепції та технології маркетингової діяльності;
  • Дослідити вплив факторів маркетингового середовища на діяльність підприємств аграрного сектору;
  • Вивчити параметри кон’юнктури ринків агропродовольчої продукції;
  • Дослідити особливості ціноутворення на сільськогосподарську продукцію;
  • Оцінити перспективи розвитку окремих товарних ринків
  • Дослідити особливості формування комплексів маркетингу відомих та успішних підприємств на ринках продуктів харчування;
  • Проаналізувати особливості використання інтернет-маркетингу в аграрному секторі економіки;
  • Дослідити основні чинники, що впливають на конкурентоспроможність підприємств та їх продукції;
  • Проаналізувати систему аграрного маркетингу підприємств України

     Очікуваний результат - підвищення рівня знань студентів щодо сучасних теорій і концепцій маркетингу, методів маркетингових досліджень, особливостей формування комплексів маркетингу сучасних підприємств аграрного сектору України.

      Результати конференції будуть опубліковані на сайті університету.

     Тези доповідей надсилати в електронному варіанті на e-mail: [email protected] не пізніше 10 квітня 2018 року.

     Контакти організаційного комітету: Україна, 03041, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 11, навч. корп № 10, каб. 401, кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі.Тел: 527-80-04;  тел. (096)1254116 Завальнюк Катерина Сергіївна


ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ

     Обсяг: 2-3 сторінки. Формат – А4, орієнтація – книжкова. Усі поля по 20 мм. Шрифт: TNR 14. Інтервал: 1. Абзац: 1,25 см. Розміщення тексту: На початку тез зазначають УДК (вирівнювання по лівому краю, шрифт TNR 12). З нового рядка ЗАГОЛОВОК – великими літерами (вирівнювання по центру, шрифт TNR 14, напівжирним). Далі зазначають відомості про автора та наукового керівника, а саме: прізвище, ім'я, по батькові студента, прізвище, ім'я, по батькові, вчене звання та посада наукового керівника (вирівнювання по правому краю, шрифт TNR 12). Текст наукової праці слід набирати в MS Word 2003, шрифт TNR 14, вирівнювання – по ширині. Формули написані в програмі Equation Editor. На кожну формулу, таблицю, рисунок чи графік потрібно робити посилання в тексті. В кінці тез доповіді розміщують список використаних джерел, яких має бути не менше двох.

 
Ярослава Ларіна
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, голова оргкомітету
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015