Пора атестації студентів магістратури: звітують менеджери освітньої програми «Управління інноваційної діяльності»

1 березня 2018 року

     Перша атестація магістрів спеціальності «Менеджмент» освітньої програми «Управління інноваційної діяльності» пройшла 27 лютого на випусковій кафедрі публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності.

     Унікальність цієї магістерської програми, що дозволяє досліджувати інноваційні процеси в аграрному секторі, самодостатність і підприємницький досвід студентів відмітила директор ННІ післядипломної освіти Марія Кулаєць, яка побажала магістрам втілення успішних та цікавих інноваційних рішень у їхніх роботах.

     Основними умовами для першої атестації є затверджений індивідуальний план навчальної, наукової та інноваційної роботи і виконання вимог першого семестру, говорить завідувач кафедри публічного управління та менеджменту інноваційної діяльності Ольга Витвицька. А саме: обґрунтування теми магістерської роботи, розробки завдань та складання поетапного плану їхнього виконання, часткового опрацювання літератури, визначення об’єкта досліджень.

     Взагалі вибір тем магістри зробили дуже цікавий. Костянтин Кравченко на основі стартапу, над яким він працює в Стартап школі НУБіП, обрав «Управління інноваційним проектом «Axis mixer». Андрій Кулаєць взявся за розробку управлінських та маркетингових стратегічних рішень інноваційної діяльності ТОВ «ТEPPA ФУД», Василь Касян – за дослідження системи управління інноваційними процесами в ТОВ «АПК Архат», а Нікіта Боложук – управління розвитком інновацій у ландшафтно-дизайнерській діяльності.

 

 

     Ігор Котюжанський і Андрій Іванець мають власний аграрний бізнес, тому їх цікавлять питання економічної ефективності інноваційної діяльності і підвищення інноваційно-інвестиційної привабливості сільськогосподарського підприємства. До речі, Ігор теж учасник Стартап-школи НУБіП, в якій разом з командою ІТ-спеціалістів своє бачення потреб агровиробника хоче перетворити на стартап.

     Оксана Теплюк займається розробкою маркетингової інноваційної політики підприємства Ultra lather. Вибір Андрія Олійника – дослідження ринку об’єктів інтелектуальної власності – зумовлений тим, що він працює на ТОВ «Агентство індустріального маркетингу».

 

 

    Олеся Блозва вирішила дослідити формування конкурентних переваг сільськогосподарського підприємства на інноваційних засадах, Роман Ющенко – удосконалити інформаційне забезпечення реалізації інновацій для аграрного підприємства, а Вадим Трухан відмітив, що аграрні підприємства не в достатній мірі використовують інноваційні технології, тому актуальним є дослідження стратегічних орієнтирів для їхнього інноваційного розвитку.

 

     Головне, що вони розуміють сутність об’єкту дослідження. І вже маючи власний досвід, пройшовши закордонне стажування у сфері інноваційного аграрного бізнесу, зможуть успішно виконати свої роботи.

Ірина Білоус

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій