Профорієнтаційна гра як форма зацікавленості у виборі фаху фінансиста
На сьогодні профорієнтаційна робота є одним із актуальним напрямів діяльності кафедри фінасів. Підготовка школярів до професійного самовизначення забезпечується різноманітними формами та методами і розпочинається з ознайомлення майбутніх абітурієнтів зі світом професії фівнансиста. Такі сучасні підходи значно розширюють можливості самопізнання та самовизначення. Одним із таких інноваційних методів є профорієнтаційна гра, яка дає змогу не лише розібратися у лабіринтах своїх виборів та бажань, а й чітко розставити пріоритети професійного спрямування.
Тому 01 листопада кафедра фінансів провела квест-гру «YOUR FAMILY BUDGET», учасниками якої стали учні школи І-ІІІ ступенів № 108 міста Києва та учні Крюківщинського ліцею «Лідер».
Ідея проведення квесту народилася з бажання навчити учнів правильно розподіляти сімейний бюджет та стимулювати інтерес до фінансів, який би був цікавим, сучасним та поєднував сучасні інформаційні технології та живе спілкування. Принцип діалогової гри та сюжет, вибудуваний навколо спеціально вигаданих сімей, їхнього складу та бюджету, стали спільними для онлайнової та офлайнової частин квесту.
Перед початком гри школярі мали можливість познайомитися з університетом та економічним факультетом, відвідати навчальні аудиторії та лабораторії. З вітальним словом до учасників квесту звернулась в.о. завідувачки кафедри фінансів Наталія Швець. Наталія Романівна розповіла про спеціальність 072 "Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок" та можливості професійної реалізаці. Й основу фінансової грамотності становить правильний підхід до створення сімейного бюджету, що дозволить швидше та ефективніше досягати поставлених фінансових цілей.
Ведучі заходу, асистенти кафедри фінансів Світлана Войцехівська та Максим Клименко пояснили учням умови квест-гри, під час якої команди одинадцятикласників мали обрати для себе один із чотирьох методів розподілення сімейного бюджету та виконати 7 завдань: «Закупівля продуктів харчування», «Сплата комунальних послуг», «Купівля одягу», «Покриття поточних зобов'язань», «Купівля іноземної валюти», «Розваги» та «Інвестиції».
Кожна команда мала свої завдання на кожному із етапів, але головне завдання було якомога швидше прийти до фінішу.
Розрив між переможцями був мінімальний. По завершенні заходу команди отримали корисні подарунки та позитивні емоції.
Було дуже весело, цікаво, пізнавально і захоплююче. Учні отримали масу позитивних емоцій і висловили надію на бажання на участь в таких фінансових квестах і надалі.
Інна Долженко,
доцент кафедри фінансів