Розпочався цикл навчальних практик за освітніми програмами «Готельно-ресторанний бізнес» і «Туризм»
Розпочалась тижнева практика з інформаційних систем і технологій студентів першого курсу освітніх програм «Готельно-ресторанний бізнес» і «Туризм». На координуючій зустрічі керівників практик і завідувача кафедри готельно-ресторанної справи та туризму зі студентами було окреслено коло завдань, які виносилися для закріплення здобутих знань та навичок за підсумками двох навчальних семестрів і перспектив їх використання у практичній діяльності.
Під час проходження навчальної практики за освітньою програмою «Готельно-ресторанний бізнес» студенти набувають практичних навичок колективної роботи з використанням інформаційних технологій середовища Google.
Здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» отримують п’ять завдань на п’ять днів, а саме: колективна робота з текстовими документами в Google Документи, з розрахунковими таблицями в Google Таблиці, зі створення тестових форм у Google Форми, зі створення професійних презентацій в Google Презентації та зі створення корпоративного представницького сайту за допомогою Google Сайти.
Завдання виконується окремими командами по 5 осіб. Кожна команда пропонує назву деякої уявної компанії, яка буде працювати у сфері готельно-ресторанного бізнесу та відповідний напрямок діяльності. Також у кожній команді обирається керівник компанії. В подальшому при виконанні наступного завдання в команді проводиться ротація керівника компанії. Тобто всі студенти при проходженні практики спробують себе у ролі керівника.
Досвід показує, що проходження такої практики та набуття відповідних навичок в подальшому приносить відчутний ефект у сфері інформаційної підтримки професійної діяльності.
Цикл навчальних практик для студентів, які навчаються за освітньою програмою "Туризм" розпочався з того, що майбутнім фахівцям сфери туризму було запропоновано використати здобуті навички з інформаційних технологій на практиці, проаналізувавши певні напрямки туристичної діяльності для окремих регіонів нашої країни, та власноруч створити на основі цієї інформації спеціалізовані сайти.
Досвід навчальної практики з курсу "Інформаційні системи і технології" попередніх років показав високий рівень застосування отриманих знань та запропоновані студентами інформаційні ресурси характеризувались якістю структури, оформлення та контенту, а процес перевірки студентських робіт перетворювався на процес знайомства з туристичним привабливостями нашої чудової країни.
Сподіватимемося, що цьогорічна практика також не буде формальною оцінкою отриманих та закріплених навичок, а дозволить сприйняти матеріали студентських робіт з точки зору потенційного туриста.
Михайло ШВИДЕНКО,
завідувач кафедри інформаційних систем і технологій