- Головна
- Історія кафедри
- Співробітники кафедри
- Спеціальність 274 "Автомобільний транспорт"
- Освітня програма
- Навчальний план та дисципліни
- Практична підготовка
- Працевлаштування
- Оцінка якості освіти
- Неформальна освіта
- Опитування
- Скринька довіри
- Дипломне проектування
- Навчальні дисципліни
- Співпраця
- Наукова робота
- Курси трактористів-машиністів
- Нормативна база
- Документація
- Графік навчання
- Здобувачам освіти
- Міжнародна науково-практична конференція AutoTRAK
- AutoTRAK - 2023
- AutoTRAK - 2023. Explore
- AutoTRAK - 2024
- Навчально-наукова лабораторія тракторів та автомобілів
- Іноземних тракторів
- Вантажних автомобілів
- Відновлювальних джерел енергії та електромобілів
- Теорії тракторів і автомобілів
- Комп'ютерного моделювання
- Трансмісії тракторів і автомобілів
- Енергетичних установок тракторів і автомобілів
- Вузлів та агрегатів тракторів і автомобілів
- Діагностики та інтелектуальних систем
- Комп'ютерного проектування
- Навчально-наукова лабораторія біоенергосистем та паливно–мастильних матеріалів
- Паливно-мастильних матеріалів
- Практична підготовка
Адреса: 03041, м. Київ, вул. Героїв Оборони, 12В, навчальний корпус №11, кімн. 341.
Тел.: (044) 527-88-95
Електронна пошта: [email protected]
Завідувач кафедри:
Калінін Євген Іванович
Доктор технічних наук, професор
Кафедра має багаторічну історію навчально-наукової діяльності на теренах України та світу і готує спеціалістів для всіх технічних галузей. Звісно ж, роботу кафедри можна поділити на дві частини: наукову та навчальну.
Наукові інтереси кафедри спрямовані на ефективність роботи колісних та гусеничних машин; впровадження інтелектуальних систем в трактори і автомобілі з метою створення сучасних безпілотних роботів; покращення функціонування автомобілів з гібридними силовими установками; використання альтернативних та відновлювальних джерел енергії для енергетичної незалежності та безвідходного фермерства.
Наукову діяльність кафедра вибудовує у нерозривному зв’язку з виробництвом та конструкторськими бюро провідних заводів тракторної промисловості (це трактори закордонних фірм John Deere, Case, Massey Ferguson та New Holland), а також вантажними автомобілями Кременчуцького автозаводу (КрАЗ), німецьких фірм Mersedes-Benz, MAN, компанії Volvo та інших. При цьому до наукових досліджень долучаються здобувачі усіх рівнів та курсів навчання, що дає змогу закріпити теоретичні знання, які отримані в аудиторії, практичними навичками.
Навчальна робота кафедри. Окрім лабораторії паливно-мастильних матеріалів, для навчальної роботи кафедра має лабораторії двигунів внутрішнього згоряння, трансмісії, бортових та інтелектуальних систем, комп’ютерної діагностики, відновлювальних джерел енергії та біоенергетики, лабораторії з конструкції тракторів і автомобілів, два комп’ютерних класи, а також майстерню та інші навчально-наукові і господарські приміщення.
Разом з провідними виробниками тракторів та автомобілів зараз відбувається оновлення та модернізація матеріально-технічної бази кафедри. Ведеться підготовка до створення на кафедрі профільних аудиторій тракторів John Deere, Case та аудиторії вантажних автомобілів Scania.
Навчальна робота кафедри. Окрім лабораторії паливно-мастильних матеріалів, для навчальної роботи кафедра має лабораторії двигунів внутрішнього згоряння, трансмісії, бортових та інтелектуальних систем, комп’ютерної діагностики, відновлювальних джерел енергії та біоенергетики, лабораторії з конструкції тракторів і автомобілів, два комп’ютерних класи, а також майстерню та інші навчально-наукові і господарські приміщення.
Разом з провідними виробниками тракторів та автомобілів зараз відбувається оновлення та модернізація матеріально-технічної бази кафедри. Ведеться підготовка до створення на кафедрі профільних аудиторій тракторів John Deere, Case та аудиторії вантажних автомобілів Scania.
Значна увага приділена оновленню методичного забезпечення. Усі лабораторні та практичні заняття проходять тільки на базі сучасної техніки. При цьому, на кафедрі вперше в Україні використовується викладання конструкції за принципом «збирання-розбирання», коли здобувач може відчути конструкцію трактора або автомобіля, безпосередньо розібравши його, бо тільки потримавши деталь у руці можна зрозуміти як вона працює. Саме тому вже зараз матеріально-технічна база кафедри поновлена, наприклад, сучасними коробками-роботами та варіаторами, конструкція яких присутня майже в кожному автомобілі.
На кафедрі відновлені курси для отримання прав тракториста-машиніста на шість категорій, починаючи від малопотужних тракторів, і закінчуючи комбайнами та екскаваторами.
Кафедрою відкрита нова спеціальність для першого (бакалаврського) рівня «Автомобільний транспорт».
Виробництво сільськогосподарської продукції пов’язано з великим обсягом транспортних робіт. Основний вид транспорту в сільському господарстві – автомобільний. Затримка у проведенні транспортних робіт, як ми розуміємо, викликає простої сільськогосподарських агрегатів та знищення продукції, або зниження її якості. Тому від роботи автомобільного транспорту залежать продуктивність машин, терміни проведення робіт, врожайність і собівартість продукції.
Саме тому зараз постає питання підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які знають не тільки правила експлуатації вантажних автомобілів, а і основи логістики, транспортно-експедиційної роботи, організації перевезення будь-яких вантажів (у тому числі і небезпечних) з мінімальним впливом на ґрунти, рослини та інші елементи навколишнього середовища.
Цей освітній напрямок, який називається «Автомобільний транспорт в сільському господарстві», розроблено з урахуванням зазначених вимог, тому здобувачі будуть вивчати такі дисципліни як «Спеціалізовані автомобілі», «Організація перевезення небезпечних вантажів», «Логістика автопідприємства», «Транспортно-експедиційна робота», «Автопоїзди», «Автоекспертиза», «Екологічність автотранспорту» та багато інших.
Кафедрою відкрита нова спеціальність для першого (бакалаврського) рівня «Автомобільний транспорт».
Виробництво сільськогосподарської продукції пов’язано з великим обсягом транспортних робіт. Основний вид транспорту в сільському господарстві – автомобільний. Затримка у проведенні транспортних робіт, як ми розуміємо, викликає простої сільськогосподарських агрегатів та знищення продукції, або зниження її якості. Тому від роботи автомобільного транспорту залежать продуктивність машин, терміни проведення робіт, врожайність і собівартість продукції.
Саме тому зараз постає питання підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які знають не тільки правила експлуатації вантажних автомобілів, а і основи логістики, транспортно-експедиційної роботи, організації перевезення будь-яких вантажів (у тому числі і небезпечних) з мінімальним впливом на ґрунти, рослини та інші елементи навколишнього середовища.
Цей освітній напрямок, який називається «Автомобільний транспорт в сільському господарстві», розроблено з урахуванням зазначених вимог, тому здобувачі будуть вивчати такі дисципліни як «Спеціалізовані автомобілі», «Організація перевезення небезпечних вантажів», «Логістика автопідприємства», «Транспортно-експедиційна робота», «Автопоїзди», «Автоекспертиза», «Екологічність автотранспорту» та багато інших.
Окрім того, дана спеціальність має і другий напрямок – «Комп’ютерні та інтелектуальні системи автомобілів агропромислового виробництва». Справа у тому, що сьогодні автомобілебудування розвивається неймовірними темпами. Виробники прагнуть зробити свої машини не тільки більш швидкими та надійними, але і керованими, безпечними, функціональними та розумними. Тому у наш час сформувалися всі необхідні умови для створення розумних автомобілів: стрімко розвивається ІТ-сфера, з’являються все більш інтелектуальні системи, поширюється інтернет речей та багато іншого.
Однак, тепер гостро постає питання підготовки спеціалістів, які розбираються не тільки в конструкції автомобілів, а і в комп’ютерних технологіях (штучний інтелект, 3D технології, Data Mining – аналіз даних та багато інших),а також їх використання при комп’ютерному діагностуванні таких «розумних» машин.
Кафедра – перша і поки що єдина в Україні, яка навчає комп’ютерним технологіям на автомобільному транспорті саме в такому обсязі. При цьому будуть вивчатися такі дисципліни, як «Основи автоматики», «Мікропроцесори», «Smart-діагностика», «Мехатронні системи керування», «Сенсорні та бортові системи автомобіля», «Інтелектуальні системи» і багато інших. Майже всі дисципліни будуть підкріплені комп’ютерною технікою (тобто, наприклад, якщо це звичайне креслення, то воно буде вивчатися з використанням комп’ютерних програм для того, щоб потім, на дисципліні «Дизайн та ергономіка» використовувати свої знання вже для розробки дизайну автомобіля за допомогою сучасних технологій 3D візуалізації 3DMax, Maya і т.п.).
Тому, сьогодні кафедра – це живий організм, який постійно розвивається та налагоджує зв’язки з виробництвом, науковими установами та провідними закладами вищої освіти не тільки України, а і всього світу. Метою кафедри є постійне розширення та вдосконалення матеріально-технічної бази, щоб наші здобувачі освіти отримували тільки новітні знання, які їм знадобляться у професійній діяльності. Кафедра завжди відкрита для нових ідей та запрошує усіх бажаючих до навчання на усіх спеціальностях механіко-технологічного факультету. Будемо раді бачити вас у стінах нашого Університету.
Однак, тепер гостро постає питання підготовки спеціалістів, які розбираються не тільки в конструкції автомобілів, а і в комп’ютерних технологіях (штучний інтелект, 3D технології, Data Mining – аналіз даних та багато інших),а також їх використання при комп’ютерному діагностуванні таких «розумних» машин.
Кафедра – перша і поки що єдина в Україні, яка навчає комп’ютерним технологіям на автомобільному транспорті саме в такому обсязі. При цьому будуть вивчатися такі дисципліни, як «Основи автоматики», «Мікропроцесори», «Smart-діагностика», «Мехатронні системи керування», «Сенсорні та бортові системи автомобіля», «Інтелектуальні системи» і багато інших. Майже всі дисципліни будуть підкріплені комп’ютерною технікою (тобто, наприклад, якщо це звичайне креслення, то воно буде вивчатися з використанням комп’ютерних програм для того, щоб потім, на дисципліні «Дизайн та ергономіка» використовувати свої знання вже для розробки дизайну автомобіля за допомогою сучасних технологій 3D візуалізації 3DMax, Maya і т.п.).
Тому, сьогодні кафедра – це живий організм, який постійно розвивається та налагоджує зв’язки з виробництвом, науковими установами та провідними закладами вищої освіти не тільки України, а і всього світу. Метою кафедри є постійне розширення та вдосконалення матеріально-технічної бази, щоб наші здобувачі освіти отримували тільки новітні знання, які їм знадобляться у професійній діяльності. Кафедра завжди відкрита для нових ідей та запрошує усіх бажаючих до навчання на усіх спеціальностях механіко-технологічного факультету. Будемо раді бачити вас у стінах нашого Університету.