Проведення відкритої лекції на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі

October 22, 2018
233 аудиторія 10 навчальний корпус

У відповідності до виконання наказу ректора «Про підвищення якості навчання в НУБіП України» та згідно затвердженого графіку проведення відкритих лекційних занять на факультеті аграрного менеджменту 16 жовтня 2018р. на 3 парі в 233 аудиторії 10 навчального корпусу к.е.н., доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Оленою Вікторівною було проведено відкриту лекцію з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів 4 курсу спеціальності «Маркетинг» на тему: «Маркетингова цінова політика промислового підприємства». На лекції були присутні: т.в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Буряк Р.І., д.е.н., професор Збарський В. К., к.е.н., доцент Рябчик А.В. та асистент кафедри Луцій К. М.

 

У ході проведення лекції студентами було визначено сутність та значення ціни та маркетингової цінової політики в діяльності промислового підприємства, вивчили фактори та методи визначення ціни на промислові товари. Зацікавленість у студентів викликало питання лекції, яке стосувалося стратегій ціноутворення на промисловому підприємстві. Увага студентів також була зосереджена на особливостях управління маркетинговою ціновою політикою в практичній діяльності промислового підприємства, а також зацікавлення викликали підходи до встановлення та різновидність цінових знижок, які може використовувати промислове підприємство при здійсненні комерційної діяльності.

 

 

 

Професорсько-викладацьким складом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі було зазначено, що лекція була прочитана на високому рівні із застосуванням сучасних методик та технічних засобів, була позитивно оцінена як викладачами, так і студентами факультету.

Олена Бабічева
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook