Майбутні маркетологи відвідали ПрАТ «Оболонь»

June 19, 2018
   14 червня студенти-маркетологи 1 курсу в рамках проходження навчальної практики з фахової дисципліни «Вступ до фаху» під керівництвом наставника групи Четверик Олени Вікторівни та доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Барилович Олени Михайлівни відвідали одне з найбільших в Україні та Європі пивоварне підприємство ПрАТ «Оболонь»
  
     У ході проведення екскурсії студенти максимально близько познайомилися з підприємством. Екскурсія розпочалася із ознайомчої розмови з досвідченим екскурсоводом, у ході якої майбутні маркетологи дізналися про існуючий товарний асортимент продукції корпорації, обсяги виробництва та основні напрями діяльності, про заводи, які входять в структуру корпорації, існуюче бевідходне виробництво. Перше частина екскурсії закінчилася переглядом короткометражного фільму про ПрАТ «Оболонь».
 
    Далі екскурсія продовжилася у виробничих цехах пивзаводу, де гості ознайомилися із історією зародження та розвитку компанії, технологією виробництва, основними країнами-постачальниками окремих видів сировини, новітніми лініями розливу, які є найбільшими не тільки в Україні, а й у Східній Європі та Світі. Дізналися про умови зберігання та транспортування готової продукції до споживача. 
      На завершення екскурсії гостям було презентовано подарунки власного виробництва – мінеральні води корпорації ПрАТ «Оболонь».
   
 
Щиро дякуємо керівництву ПрАТ «Оболонь» за цікаву проведену екскурсію та сподіваємося, що підприємство і надалі гостинно відчинятиме свої двері для студентів НУБіП України.
 
Анна Зуйкова 
cтароста маркетологів 1 курсу
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook