SMM – галузь, де потрібні журналісти: практичний досвід студентки

June 20, 2023

 Професія SMM (менеджер соціальних мереж) надає журналістам унікальну можливість розвиватися в сучасному цифровому світі. Роль SMM-менеджера полягає у керуванні і підтримці присутності бренду або компанії в соціальних медіа і журналісти на цю роль підходять якнайкраще.

Я, Олена Жишкевичнавчаюся на третьому курсі. Бути журналістом – це моє покликання, але під час навчання нас спіткали спочатку пандемія, а потім – війна. Більшість часу ми навчалися дистанційно, тому й практикуватися повноцінно у ЗМІ у нас не було можливості. Але ж працювати за фахом хотілося… Саме тому я вирішила спробувати себе в новій професії, про яку нам розповідали на парах.
При виборі майбутньої роботи я керувалась своїми вподобаннями. Наприклад, я люблю фото і відеозйомку, саме знімати. Мені подобається знімати абсолютно все. Це може бути навіть просто склянка з водою, але я хочу її зняти так, щоб іншим людям теж захотілось випити саме цю воду, саме з цієї склянки.
Робота SMM-менеджера складається з кількох етапів. Перш за все, вони проводять дослідження аудиторії та конкурентів, аналізують тренди та знаходять потенційні можливості для підвищення популярності бренду в соціальних мережах. Після цього вони розробляють стратегію, визначають цілі, мету і повідомлення, які вони хочуть передати через соціальні медіа.
Наступним етапом є створення та публікація повідомлень, які привернуть увагу цільової аудиторії. Це може бути текстовий контент, фотографії, відео або інші креативні формати. SMM-менеджери також взаємодіють з аудиторією, відповідають на коментарі та повідомлення, стимулюють обговорення та сприяють взаємодії з брендом.
Ця професія особливо приваблива для журналістів, завдяки можливості творчого вираження та публікації цікавих інформаційних матеріалів. Вони можуть вдосконалювати свої навички у копірайтингу, дизайні, відеомонтажі та аналітиці. Також можна вивчати різні соціальні медіаплатформи та їхні особливості для ефективного використання ресурсів і досягнення поставлених цілей.
Оскільки я була без досвіду роботи, то почала пропонувати свої послуги за мінімальну оплату як фрілансер. Через деякий час досвід розширювався і мене запросили до постійної співпраці офлайн.

  

Наразі я веду сторінку у соціальних мережах студії колористики. Цю сторінку я створила «з нуля»: зробила лого, оформила актуальні повідомлення, зробила прайс, і постійно оновлюю стрічку.
Загалом, робота SMM-менеджера відкриває багато можливостей для журналістів і це той напрямок, в якому можуть працювати студенти.

 

Олена Жишкевич,
студентка 3 курсу спеціальності «Журналістика»

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook