Наукова бібліотека запрошує взяти участь у вебінарах Web of Science українською
Наукова бібліотека НУБіП України запрошує науковців, викладачів та аспірантів взяти участь у безкоштовних вебінарах компанії Clarivate про ресурси, що будуть корисними для успішної наукової діяльності. Які відбудуться з 7 по 11 вересня 2020 р., заплановано 12 вебінарів українською.
Щодня пропонується нова тема, у двох або трьох повторах. Обирайте зручний час.
- Реєстрацію відкрито, після переходу за обраним посиланням необхідно заповнити форму, що «ховається» під словом Register.
- Технічні обмеження стандартні: операційна система має бути вище ХР та встановлено останню версію браузера.
- Протягом тижня по закінченню серії, тим, хто прослухав не менше 90 % часу обраного вебінару, на вказану при реєстрацію електронну пошту буде надіслано сертифікат учасника.
7 вересня
Тема: «Наукова комунікація в цифрову епоху». Опрацьовуємо тести.
Тези: Початок навчального року, а у нас не припиняє роботу безкоштовний, відкритий он-лайн курс «Наукова комунікація в цифрову епоху», який розпочався у березні 2020.
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:UKMA+SCDA101+2020_T1/about
Курс складається 13 тижнів, 3 кредитів, 11 модулів для перевірки засвоєних знань, з можливістю, за умови успішного складання тестів, отримати сертифікат слухача. Чимало запитань виникають при виконанні завдань 3, 4, 7 та 9 тижня. Повторимо визначення та розрахунки показників: h-index, impact factor, класичний та 5 річний, індекс оперативності. Знайдемо кількість видань певної країни в певному році, що мали impact factor і яким він був, для обраних категорій знань визначимо кількість видань з impact factor. Порахуємо кількість статей певної групи науковців або установи за певний проміжок часу, що проіндексовані у Web of Science Core Collection. Розберемо помилки яких припускаються при пошуку та аналізу інформації у Web of Science Core Collection та додаткових базах на платформі. Визначимо як знайти для заданої теми найцитованіші роботи, установи, що виконали більше робіт, видання, що друкують певною мовою. Поговоримо про видання певної галузі знань, перевіримо індексацію, які формати видань є та як не витрачати багато часу не оформлення публікації. повторимо про doi та ISSN. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2PPSTL7
16:15 – 17:15 - https://bit.ly/2DIbgi5
8 вересня
Тема: Відбір видань до Web of Science Core Collection: критерії якості, процедура оцінювання
Тези: Функції журналу. Роль, права та обов’язки, авторі, рецензентів, членів редколегії. Як знаходити рецензентів і хто має бути в редколегії. Технічні, наукові критерії якості та обов’язкові елементи наукових видань: сайт, ISSN, doi. Як визначити скільки цитувань має моє видання, якщо воно не індексується у Web of Science Core Collection. На які видання слід рівнятися, що можна запозичити для розвитку власного. Процедура подачі видання до Web of Science Core Collection критерії за якими проходить відбір. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2F8yZc3
16:15 – 17:15 - https://bit.ly/3fJ1w4i
9 вересня
Тема: Web of Science Core Collection для наукової роботи
Тези: Реєстрація на платформі. Можливості кабінету користувача. Продовження роумінгового доступу. Характеристики бази Web of Science Core Collection. Алгоритм пошуку та аналіз літератури у Web of Science Core Collection: оператори пощуку, символи скорочення та заміни. Отримані результати: кількість, типи документів, розподіл по роках, отримані цитування, самоцитування їхній аналіз, h-index. Визначення ключових установ, науковців, країн що виконують роботи за певною темою, організацій що фінансували аналогічні дослідження. Збереження історій пошуку та результатів, налаштування автоматичних повідомлень про появу нових документів чи цитувань. Використання Web of Science в освітньому процесі. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15 – 11:15 - https://bit.ly/31AramT
13:15 – 14:15 - https://bit.ly/3fEyEdz
15:30 – 16:30 - https://bit.ly/31C2I4y
10 вересня
Тема: Публікаційна стратегія науковця
Тези: Вебінар у формі відповіді на часті запитання: Що дає науковцю публікація в міжнародному виданні? Як обрати видання для публікації? Скільки коштує? Де опублікуватися безкоштовно? В яких журналах більше статей за моєю темою за останні роки? Як зберегти перелік таких видань? Що таке високоцитована робота? Чи є обмеження за кількістю авторів, установ, посилань в переліку літератури? Як швидко статтю прорецензують і надрукують? Структура статті, правила оформлення. Як швидко і без помилок оформити публікацію за форматом видання Що можна/не можна робити зі статтею після публікації? Перевірка індексації видання у Web of Science Core Collection. Авторські профілі. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах.
Реєстрація:
10:15 – 11:15 - https://bit.ly/2DsG1YN
13:15 – 14:15 - https://bit.ly/2XGL6TS
16:15 – 17:15 - https://bit.ly/31wTEy4
11 вересня
Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites
Тези: Оглядовий вебінар з можливостей аналітичного інструменту InCites для наукових установ України. Які дані використовуються, які показники розраховуються, що таке CNCI, на що звертати увагу при аналізі здобутків установи, як порівняти ВНЗ за здобутками у певній галузі. Яка установа більш ефективна в певній галузі, чому? Як проаналізувати сукупність документів за певною темою. Преінстальовані автоматичні звіти і результати з урахуванням запитів користувача. Відповіді на запитання, поставлені під час реєстрації наприкінці вебінару.
Реєстрація:
10:15 – 11:15 - https://bit.ly/31wTg2o
16:15 – 17:15 - https://bit.ly/33IWzGE
Лариса Мельничук,
заступниця директора з інформаційних технологій