ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОЄКТ МАН: НОВІ РЕАЛІЇ, ПЕРЕВАГИ, ПЕРСПЕКТИВИ
Якість освітнього процесу вимірюється шириною та глибиною проведеного наукового дослідження. Методи наукового пізнання та способи їх використання при здійсненні економічних досліджень стали предметом для обговорення учнівсько-студентської онлайн-дискусії, що відбулась 6 квітня 2020 року у хмарному середовищі Zoom. Науково-освітній захід «Дослідницький проєкт МАН: нові реалії, переваги, перспективи» об’єднав понад 50 осіб: вихованців та педагогів КОКПНЗ «Мала академія наук учнівської молоді», магістрів спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» та викладачів факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України.
Метою заходу стало ознайомлення юних дослідників з основними методами наукового пізнання та способів їх впровадження при здійсненні економічних досліджень студентами-менеджерами. Поряд із практичними уміннями здійснювати наукове дослідження, магістри довели, що необхідною умовою ефективної та успішної наукової діяльності є готовність до науково-дослідної роботи, її пошукова активність, продуктивна дослідницька поведінка, стійке прагнення до творчого наукового пошуку та комплекс індивідуально-психологічних і характерологічних особливостей, що забезпечить високу ефективність її професійного функціонування.
З вітальним словом до учасників виступила завідувачка кафедрою менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Надія Резнік, яка підкреслила розгляд важливих питань дискусії: вибір напряму та послідовність наукових досліджень; дослідницькі принципи науки; методи наукового пізнання; місце та роль системного підходу у науковому пізнанні; наукове мислення в організації та проведенні наукових досліджень; основи теоретичних та експериментальних досліджень; планування експерименту й аналіз його результатів; наукові колективи та школи, особистість вченого; технологія наукової діяльності; звітність наукових досліджень; психологія наукової діяльності; особливості науково-психологічних досліджень; етика наукових досліджень.