Раптовий карантин - не проблема! Як викладачі кафедри епізоотології, мікробіології і вірусології організували дистанційне навчання? Як студенти сприйняли таку форму навчання?

26 березня 2020 року

Відповідно до рішення Кабінету Міністрів про введення карантину в Україні та з метою запобігання поширення коронавірусної інфекції в Національному університеті біоресурсів і природокористування України до 3 квітня 2020, а від 25 березня продовжено до 24 квітня 2020 року, навчальний процес триватиме в дистанційному режимі.

Попередньо студенти узгодили з викладачем форму та програму навчання за дистанційною формою. Для постіного звязку та вчасного, повноціного отримання навчальних матеріалів обрали месенджер Telegram. На щастя, всі студенти мають вільний доступ до інтернету, та в будь-який момент можуть звернутись до викладача. Таким чином викладачі дисципліни «Епізоотологія та інфекційні хвороби» були готові до дистанційної форми навчання та виконання навчального плану!

На кафедрі епізоотології, мікробіології і вірусології факультету ветеринарної медицини є велика кількість друкованих, електронних та відео- матеріалів, що дає можливість використовувати їх у будь-якому місці та у будь-який час незалежно від форми навчання студента!
Таким чином, той теоретичний матеріал тем, що мали розглядати під час практичних занять, був надісланий студентам у повному обсязі.
Для повного пізнання теми студентам були надіслані лекційні презентації, які студенти разом з лектором мали б пройти під час лекцій!
Варто зауважити, що студенти віднеслись до теми «Грип коней» з зацікавленістю! Після відправки матеріалу було отримано декілька актуальних запитань, які ми розглянули в онлайн-режимі!

За допомогою інтернету студенти мають можливість ознайомитися з будь-яким додатковим навчальним матеріалом (відео, презентації, електронний посібник), виконати практичне завдання та відправити його на перевірку викладачу!
Особисто хотів би відмітити те, що студенти 4 курсу віднеслись серйозно до ситуації та такої форми навчання!
Що важливо? Поміж вчасного виконання завдання та постійного онлайн-зв’язку студенти залишались вдома та виконували рекомендації щодо особистої самоізоляції та уникали зайвих, небажаних контактів.
Про що це говорить? Що 4 роки навчання не пройшли даремно: ще вчора школярі, а сьогодні майбутні лікарі ветеринарної медицини розуміють всю серйозність ситуації та цікавляться, обговорюють актуальність цього вірусу! ( COVID-19)

Таким чином, за відносно недовгий термін онлайн-навчання студенти успішно розглянули наступні теми:

  • "Грип коней" (презентація у вигляді слайдів, електронна версія підручника, посилання на ветеринарне законодавство щодо хвороби, відеоролик, тощо).
  • "ІНАН (Інфекційна анемія коней)" (презентація, електронна версія підручника, посилання на ветеринарне законодавство щодо хвороби).
  • "Система державного управління у сфері ветеринарної медицини" (презентація).
  • "Ринопневмонія коней" (презентація).

Поміж презентацій, студенти мали вільний доступ до друкованих матеріалів!
Варто зауважити, що досить об’ємна та змістовна презентація на тему "Інфекційна анемія коней" була розглянута студентами без проблем! Але у одного з студентів під час конспектування матеріалів виникло запитання, що стосується лабораторної діагностики інфекційної анемії коней! Тому прийняли рішення розглянути це питання в індивідуальному дзвінку по Skype!

Насправді, дистанційне вивчення по програмі з предмету «Епізоотологія та інфекційні хвороби тварин» не викликало труднощів! Студенти вчасно та старанно виконували поставлені завдання та з зацікавленістю читали, вивчали та конспектували матеріали тем! За потреби звертались до додаткових інтернет-джерел, адже вдома це не є проблемою! Студенти розуміють всю серйозніть та важливість впровадження карантину! Тому дистанційне навчання з використанням різноманітних технологій та онлайн-сервісів є надзвичайно ефективним!

Олександр Мартинюк

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook