Перевірка професійних компетенцій майбутніх управлінців на практиці

28 жовтня 2019 року

Перевірка професійних компетенцій майбутніх управлінців на практиці

Поки всі студенти здобувають теоретичні знання в університетських аудиторіях, студенти ФАМ на чолі з завідувачем кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Лідією Василівною Шинкарук та доцентами кафедри Аллою Валеріївною Сухановою і Віталієм Петровичем Гаврилюк відвідали Дочірне підприємство «Радомілк».
Саме підприємство досить невелике, що займається виробництвом молочних та сирних продуктів. Під час екскурсії по виробничих цехах студенти наочно побачили та почули від директора наявні проблеми з якими потрібно працювати кожного дня. Так, ми зупинялися біля обладнання і одразу одержували приклад виробничої ситуації та рішення, яке було прийняте для її вирішення. Всі ці кейси показували, яким чином управлінцю потрібно працювати у критичних ситуаціях для формування максимального економічного ефекту.
Пройшовши територією підприємства, ми дійсно побачили, що воно організовано за європейськими стандартами, підтвердженням цього було ставлення працівників до своєї праці і продукту, який вони виготовляють, а також відношення керівництва до підлеглих.
Екскурсія для нас, студентів факультету аграрного менеджменту, була неймовірно корисною, адже саме після таких зустрічей ти розумієш на що треба звертати увагу під час навчання, що треба знати та вміти молодому фахівцю із виробничого менеджменту, аби досягти успіху.


Отримавши на підприємстві завдання та почувши, які існують основні проблеми, ми не стали зволікати і одразу перейшли до їх опрацювання та шукати можливі шляхи їхнього вирішення.
На лабораторному занятті ми опрацювали завдання щодо вибору стратегії розвитку підприємства. Розглядали два аспекти цільового показника ефективності, а саме збільшення оборотності чи нарощування маржі. В процесі дискусій ми обрали напрям стратегії, який передбачає збільшення оборотності при низькій маржі. Обґрунтування досить просте: продукцію, яку виробляє «Радомілк» належить до соціальних товарів. Тому для сегменту споживачів дуже характерна висока чутливість до цінових коливань. В даній ситуації для підприємця краще продати дешевше, а ніж не продати нічого. Крім цього це дасть можливість підприємству завоювати більшу долю ринку.

 
 

 

На останок хотілося б зазначити, що ДП «Радомілк» є справжнім патріотом України, що піклується про успіх та розвиток нашої країни, адже студенти – це і є майбутнє.


Олександр Красноштан
студент 3 курсу
факультету аграрного менеджменту

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook