Студентський науковий гурток «Маркетинг» - найкращий на факультеті аграрного менеджменту

14 травня 2018 року

      11 травня було відкрито «Фестиваль студентської науки-2018» на факультеті аграрного менеджменту. З вітальним словом до керівників та старост наукових студентських гуртків звернувся директор НДІ економіки та менеджменту Талавиря Микола Петрович. Він подякував керівникам, старостам та членам гуртків за плідну працю протягом навчального року, наголосив про важливість розвитку саме студентської науки, участь в конференціях, семінарах, наукових конкурсах, які розвивають особистість студента та готують до практичної праці та наукової діяльності. Микола Петрович побажав вдалих виступів старостам та плідної праці членам конкурсної комісії.

     День 11 травня 2018р. став одним із особливих днів в житті наукового студентського гуртка «Маркетинг». Саме сьогоднішній звіт про діяльність гуртка став ювілейним – десятим за весь час існування гуртка. За десять років свого існування (заснований у 2008р.) студентський гурток неодноразово ставав найкращим на факультеті аграрного менеджменту та тричі ставав кращим в Університеті, отримувавши диплом I ступеня («Фестиваль студентської науки – 2015», «Фестиваль студентської науки - 2016» та «Фестиваль студентської науки - 2017»). 
     Цього дня гурток також став найкращим серед наукових студентських гуртків факультету аграрного менеджменту. Гурток представляли студентки 3 курсу Янкова Ірина та Чехівська Вікторія.
     Студенти-гуртківці на високому рівні представили досягнення наукового гуртка, а саме: наукові досягнення у вигляді тез доповідей на вузівських, всеукраїнських та наукових конференціях, які студенти мають у значній кількості, статті з співавторством з викладачами у фахових видання та виданнях, які входять до міжнародних наукометричних баз; участь у студентських наукових конкурсах, участь у виставках, семінарах, круглих столах, відвідувачами та активним учасниками яких є гуртківці, а також інші наукові заходи.
 
    Вагомими досягненнями гуртка цього року є розроблені студентами проекти просування та покращення іміджу нашого Університету. Студентами в межах навчальних дисциплін та роботи гуртка було представлено проект просування туристичних послуг студентського оздоровчого табору «Академічний», для якого запропонували провести ребрендинг (перейменування в «SUNROOF»), розробили пакет послуг та заходи з просування, повністю здійснили економічний розрахунок заходів.
  
     Другим цікавим та захоплюючим був проект покращення іміджу Університету на основі проведення фестивалю AGRARVARD FEST, цільовою аудиторією якого є випускники шкіл – майбутні вступники та студенти НУБіП України. Студентами також було розроблено низку заходів, періоди та часові рамки їх впровадження , а також прораховано бюджет маркетингу. 
     Два проекти викликали жваву дискусію у журі та зацікавленість у всіх присутніх.

   За результатами проведеного фестивалю студентської науки науковий студентський гурток «Маркетинг» у підсумку посів І місце серед представлених гуртків факультету аграрного менеджменту та представлятиме факультет у фіналі студентського конкурсу, який відбудеться 15 травня 2018 року в 69 аудиторії 1 корпусу о 10.00.
Бажаємо гуртківцям вдалого виступу на II етапі VII «Фестивалю студентської науки - 2018»!
 
Олена Четверик
керівник наукового студентського гуртка "Маркетинг"
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook