В Національному університеті біоресурсів і природокористування України сформовано групу внутрішніх аудиторів системи менеджменту якості

30 вересня 2011 року

 

 


    Внутрішні аудити – один з найважливіших інструментів для оцінювання результативності та ефективності системи менеджменту якості. Саме внутрішні перевірки є незалежним джерелом об’єктивної інформації про стан справ у структурних підрозділах організації. Свідченням важливості внутрішніх аудитів є те, що процедура їх проведення входить до числа обов’язкових документованих процедур, які вимагає міжнародний стандарт ISO 9001:2008 «Система менеджменту якості. Вимоги».
    Крім того, вищеназваний стандарт вимагає аналізу результатів аудитів вищим керівництвом ВНЗ на тому ж рівні, що й даних про потреби споживачів або результативності процесів системи менеджменту якості. Усе вищезгадане вимагає від університету, зокрема від співробітників, поставитися до проведення внутрішніх аудитів максимально відповідально.
     Внутрішній аудит направлений на аналізування результативності та ефективності системи менеджменту якості, відповідно до Політики та цілей у сфері якості НУБіП України, виконання вимог, встановлених в документованих процедурах університету, та головним завданням внутрішніх перевірок є визначення слабких сторін університету для подальшого доопрацювання останніх (коригуючі /запобіжні дії) та підготовка НУБіП України до сертифікаційного аудиту.
     Для реалізації цих завдань в Національному університеті біоресурсів і природокористування України сформовано групу внутрішніх аудиторів у кількості 25 чоловік – представники служб проректорів та усіх навчально-наукових інститутів на чолі із головним аудитором – першим проректором з навчально-виховної і організаційної роботи, представником керівництва з якості - Лисенко В. П. Усі внутрішні аудитори пройшли відповідне навчання, яке було  організовано і проведене міжнародним сертифікаційним органом TUV Rheinland, та успішно здали іспит. 
     У проведенні внутрішніх аудитів залишається вірним правило: найкращий результат може бути досягнуто, якщо усі учасники процесу працюють спільно, відкрито обмінюючись інформацією і приймаючи узгодженні рішення. Співробітники університету повинні чітко розуміти, що між ними та аудиторами мають бути партнерські стосунки, адже вони працюють на досягнення спільних цілей - виявлення причин невідповідностей та проведення коригуючих дій задля покращення результатів діяльності університету в цілому та досягнення цілей у сфері якості.

Начальник відділу управління якістю,
           І.П. Тавлуй


Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook