Студентка факультету аграрного менеджменту Юлія Поспєєва – призер конкурсу «Молодь опановує маркетинг»
21 травня у Києві відбулася конференція учасників другого етапу Всеукраїнської міжвузівської наукової студентської конференції, переможців та лауреатів всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг». Її організаторами виступили Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Україна. Наукові студентські роботи оцінювалися фахівцями ринку, серед яких – Микола Чурилов, генеральний директор ТОВ TNS Україна, Ірина Лилик, генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», Іван Любарський, директор компанії IRS Group, Володимир Паніотто, професор Університету «Києво-Могилянська Академія», Олена Попова, директор компанії InMind.
Більше двадцяти учасників представляли свої роботи, у яких продемонстрували всі свої знання та вміння у сфері маркетингу та маркетингових досліджень. Під керівництвом доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Юлії Гальчинської студентка 4 курсу 2 групи Юлія Поспєєва підготувала наукову роботу «Дослідження перспектив розвитку зеленого туризму в Україні», яка принесла їй перемогу – третє місце. На підставі рішення журі студентів нагородили грошовими призами та цінними подарунками.
Анатолій Остапчук,
декан факультету аграрного менеджменту