Педагогічна практика майбутніх філологів: перші враження
Кожному студенту цікаво випробувати себе у майбутній професії, перевірити набуті знання і вміння, переконатись у правильності обраного шляху. Саме зараз студенти 4 курсу курсу гуманітарно-педагогічного факультету напряму підготовки «Філологія» проходять педагогічну практику і мають змогу випробувати себе у ролі вчителів.
Виробнича педагогічна практика студентів розпочалась 15 лютого 2016 року. Основними базами практики є гімназія № 179 (керівник Світлана Амеліна), спеціалізована школа I-III ступенів з поглибленим вивченням англійської мови № 15 міста Києва (Любов Козуб), а також кілька гімназій і шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов у регіонах (Анна Монашненко).
Відкриті уроки студентів свідчать про те, що вони успішно оволоділи методикою викладання англійської та німецької мов. Під час практики студенти демонструють хороші знання іноземних мов, показують себе як знаючі і творчі вчителі, проводять цікаві уроки, достатньо часу приділяють позакласній і виховній роботі, намагаються знайти індивідуальний підхід до кожного учня. На уроках завжди високий рівень дисципліни, студенти заохочують учнів до дискусії на різні теми, тим самим розвиваючи їхнє монологічне і діалогічне мовлення. Як зазначають вчителі-керівники від бази практики, проведені студентами уроки відповідають усім вимогам, що висуває сучасна методика навчання іноземним мовам, а саме: комплексність уроку, структурна цілісність і змістовність.
Найкращим результатом практики стане набуття студентами впевненості у власних знаннях і потенціалі, збагачення першим досвідом професійної діяльності.
Людмила Харченко,
заступник декана
гуманітарно-педагогічного факультету