10 березня 2015 року
10 березня відбулось чергове засідання звуженого ректорату. На порядку денному був стан виконання доручень ректора за минулий період та визначені завдання на поточний тиждень.
![](/sites/default/files/u107/DSC_6440.jpg)
Так, проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко проінформував про роботу групи проектантів над можливими варіантами внутрішнього оздоблення третього корпусу. До речі, перша партія металочерепиці вже завезена, і розпочалися роботи по її укладанню. Стартував і місячник з благоустрою території університету. Усі служби проректора, директори і декани разом з студентським самоврядуванням активно беруться до облаштування територій, прилеглих до корпусів та гуртожитків. Також продовжується робота над проектуванням їдальні у 12-му корпусі.
![](/sites/default/files/u107/DSC_6442.jpg)
Голова профспілкової організації співробітників Ростислав Тарасенко повідомив про готовність документів з придбання матеріалів для забезпеченням умов охорони праці, що передбачені колективним договором.
Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку університету Андрій Кудін доповів про завершення підготовки договорів з інвесторами щодо будівництва житлового будинку.
![](/sites/default/files/u107/DSC_6453.jpg)
Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на поточній діяльності, зокрема проведенні посівної кампанії в навчально-дослідних господарствах, підготовці положення про рейтинг корпусів і гуртожитків, контролю за впорядкуванням земельної документації.
Про роботу відділів і плани на тиждень доповіли їх керівники – кадрів Микола Михайліченко, планово-фінансового Наталія Дробот, юридичного Андрій Бова, навчального Оксана Зазимко, заступник головного бухгалтера Лариса Ковальова, директор ННЦ міжнародної діяльності Вадим Ткачук та начальник військової кафедри Анатолій Есаулов.
![](/sites/default/files/u107/DSC_6444.jpg)
Підсумовуючи, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд чергових доручень. Так, вченому секретарю Оксані Барановській - готувати засідання вченої ради, на якому, окрім іншого, будуть заслухані звіти відповідальних по виконанню плану реалізації програми «Голосіївська ініціатива – 2020» на поточний рік. З цією метою буде створена комісія, яка перевірить стан його виконання. Проректору з навчальної і виховної роботи Сергію Кваші – розробити детальний план з проведення профорієнтаційної роботи. Це питання буде розглянуте на нараді 13 березня та заслухані звіти керівників факультетів і інститутів, де має місце незначний конкурс вступників. Також Сергій Миколайович відповідає за проведення Дня відкритих дверей. 11 березня відбудеться зустріч керівництва університету зі старостами груп 1-го курсу. Організація заходу покладена на начальника навчального відділу Оксану Зазимко. Сергій Кваша спільно з спеціалістами цього відділу також опікуватимуться консультаційними пунктами, координуватимуть роботу щодо поліпшення стану аудиторного фонду. До кінця року кожна кафедра має по-сучасному обладнати по одній аудиторії. 12 березня пройде нарада з поліпшення міжнародної діяльності, яку готує Вадим Ткачук. Валерію Іщенку доручено до 25 березня забезпечити монтаж металочерепиці на третьому корпусі. До цієї ж дати мають бути сплачені всі платежі по благодійному фонду. Продовжуються перемовини з членами уряду щодо виділення коштів на повне відновлення корпусу. Валерій Іщенко також готує проект зі створення пам’ятної алеї університету. На контролі начальника відділу кадрів Миколи Михайліченка – подача документів та організація проведення виборів деканів та директорів ННІ.
В навчально-дослідних господарствах тривають весняні польові роботи. З їх ходом та станом справ керівництво університету ознайомиться днями. Плануються відвідини НДГ «Великоснітинське» ім. О. Музиченка та Агрономічної дослідної станції.
![](/sites/default/files/u107/DSC_6451.jpg)
Також відбулася нарада щодо визначення відповідальних за конкретні проекти, які планується здійснити в університеті. Мова йде про зведення екологічного містечка, будівництво житлового будинку, гуртожитку, спортивного корпусу, обладнання аудиторій, лабораторій, їдалень, облаштування території тощо. Відповідний документ було розглянуто і схвалено та протягом двох днів до нього ще можна вносити уточнення.
Д. Рyдeнь