Другий навчальний семестр на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі розпочався організовано

6 лютого 2023 року

   Повномасштабна війна продовжує впливати на всі сфери життя, в усіх куточках України. Після пандемії коронавірусу, що змусила студентів на довгий час перейти на дистанційне навчання, повномасштабна війна і ризики обстрілів продовжили цей «дистанційний» формат.

   Перші пари подарували викладачам і студентам радість зустрічей та були сповнені напруженою працею, змістовними заняттями та конструктивним спілкуванням.
   Канікули не лише дали змогу перепочити від навчання, поспілкуватися з близькими та приділити увагу улюбленим справам, а й використати вільний час для саморозвитку. Викладачі мали нагоду удосконалити свою професійну майстерність, створити інформативний, змістовний контент дистанційних курсів.
   Викладачі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі професійно та відповідально віднеслися до першого дня навчання. Сьогодні для підвищення якості освіти та набуття нашими випускниками кваліфікованих конкурентних переваг на ринку праці необхідне переосмислення традиційних форм, методів і змісту навчання, що є пріоритетним у роботі НПП кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, зокрема при викладанні дисципліни «Аграрний маркетинг» к.е.н., доцентом Гераймович В.Л. Багато з наших студентів прагнуть у майбутньому заснувати власну справу, що, звичайно, потребує широкого спектру як теоретичних знань, так і практичних навичок. Дисципліна «Аграрний маркетинг» має на меті забезпечити студента всім необхідним маркетинговим інструментарієм для започаткування та успішного розвитку власної справи в аграрній сфері, в отриманні знань в сфері маркетингових досліджень ринків сільськогосподарської продукції та продовольства, прогнозування кон’юнктури ринку, а також отримання знань в галузі планування аграрного маркетингу, управління та контролю агромаркетингової діяльності.
   06 лютого 2023 р. відбулась лекція кандидата економічних наук, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Вишнівської Богдани Вікторівни з дисципліни «Marketing Policy of Distribution». Дисципліна передбачена навчальним планом для студентів англомовної групи четвертого курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг». Тема лекції: «Marketing policy of distribution in the system of the enterprise marketing activities». Під час лекції Богдана Вікторівна розповіла про сутність та значення маркетингової політики розподілу, основних рівнів каналів розподілу, типів та головних елементів фізичного розподілу продукції від виробника до споживача.
   Під час проведення заняття старший викладач кафедри Гаврилюк Юлія Григорівна провела лекцію з дисципліни маркетингова політика розподілу за темою «Сутність і значення маркетингової політики розподілу підприємства» зі студентами 4-го курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг».
  Студенти із зацікавленістю приймали активну участь у лекціях та задавали питання.
 
«З вірою в ЗСУ, Україну та її Перемогу» приступаємо до другого навчального семестру.
 
Олександр Павлович Луцій 
т.в.о.завідувача кафедри маркетингу та  міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook