Розвиток інтелекту: WORK IN чи WORK OUT?

18 листопада 2022 року

Чому так легко роздавати зброю,
а книжки – так складно?

Малала Юзефзай,
Нобелівський лауреат премії миру, правозахисниця


Чи багато наших сучасників усвідомлюють життєву необхідність дотримання вимоги «дієтичного мислення»? Адже, якщо стосовно проблем харчування та рекомендацій лікарів-дієтологів можна більш-менш однозначно констатувати положення про загальновизнані принципи й важливість їх повсякденного дотримання, як істотного елемента здорового способу життя та довголіття, то щойно порушується питання про «інтелектуальну гігієну», ми не здатні будемо апелювати до настільки ж вичерпних аргументів у даній царині.
За ініціативи проректора з науково-педагогічної роботи та розвитку Сергія Кваші колективом ННЦ виховної роботи і соціального розвитку на чолі з Сергієм Михнюком було проведено IQ-конкурс з нагоди Міжнародного дня студента.
Студентська громада НУБіП України постійно наважується мислити стратегічно. Їх участь у інтелектуальних баталіях – це яскраве тому підтвердження. Переважна більшість зареєстрованих взяла участь у тестуванні, незважаючи ні на відключення світла, ні на відсутність зв’язку.
Конкурс проводився в 2 тури, у онлайн-форматі на навчально-інформаційному порталі нашого університету.

 

Із 143 зареєстрованих студентів у І турі взяли участь 117 осіб, з яких було відібрано 10 лідерів для проходження в ІІ тур. 

 

Переможцем став Іванов Богдан Олександрович, студент механіко-технологічного факультету;
ІІ місцеЛєвіна Дарина Олександрівна, студентка навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства;
ІІІ місце за результатами додаткової сесії здобула Ворчак Анастасія Юріївна, студентка факультету інформаційних технологій.
Критичне мислення – це здатність не просто цинічно піддавати все критиці, а ставити під сумнів навіть свої думки та переконання. Тому основною метою проведення конкурсу було культивування надважливої метанавички – «навчитися вчитися».
Щоб відзначатись ефективністю, досконалістю, розумова праця повинна постійно стимулюватись. Можна виробити найбільш прийнятні для себе та користі способи, засоби й форми її активізації. Звичайно, тут важливий індивідуальний підхід. Але за будь-яких умов, аби відновити розумові сили, увагу й пам’ять, завжди корисно «переключатися» на інші питання, послухати класичну музику, побувати на природі. А поєднання того й іншого найефективніше відновлює розумові можливості, стимулює розумову працю. При цьому відновлюється гнучкість мислення. Воно спроможне різними шляхами, обґрунтувавши найбільш об’єктивний, змістовний із них, підходити до вирішення поставленого питання. Це досягається завдяки здатності мислення «перебирати» різні варіанти, актуалізувати весь наявний досвід розуміння результатів певного рішення, чому також сприяють подібні інтелектуальні конкурси.
Тож робота чи тренування?
Вихід один – робота, тренування та дієта (не рабська неусвідомлена робота, тренування біцепсів і гастрономічна дієта), а праця над собою, тренування розуму, дієта мислення.

 

Олександра Соколова,
провідний фахівець відділу виховної роботи
та студентських справ ННЦ ВР і СР

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook