Тренінг «Споживач має право» для учнів Ірпінського ліцею № 3
14 січня 2022 року викладачі циклової комісії маркетингу, торгівлі та харчових технологій Ірина Вінник і Олена Ковтун в рамках профорієнтаційної роботи провели тренінг «Споживач має право» для учнів 9-Г класу Ірпінського ліцею № 3 Ірпінської міської ради Київської області.
Профорієнтаційна робота є важливою складовою діяльності коледжу з формування контингенту студентів закладу фахової передвищої освіти.
Метою профорієнтації є ознайомлення учнів із спеціальностями, за якими здійснює підготовку заклад освіти, популяризація його досягнень і перспектив, виявлення та вивчення інтересів майбутніх абітурієнтів.
У рамках зустрічі з ліцеїстами педагогиня Олена Ковтун ознайомила їх з умовами прийому до фахового коледжу у 2022 році, розповіла про підготовчі курси та можливості в результаті їх закінчення отримати додаткові бали при вступі, а також запросила на День відкритих дверей, який відбудеться 26 лютого 2022 року о 10.00.
З метою більш детального ознайомлення дев’ятикласників із спеціальністю «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», викладачі провели для учнів тренінг «Споживач має право». У ході тренінгу ведучі зазначили, що, здійснюючи покупку, ми як споживачі очікуємо від суб’єкта господарювання (виробника, продавця чи виконавця) обіцяної належної якості, безпечності продукції й, безумовно, задоволення заявленої потреби, але при цьому інколи забуваємо про те, що на ринку товарів і послуг на нас чекає багато неприємних сюрпризів, які є результатом недосконалості нашої економічної та правової систем.
У рамках заходу викладачка фахових дисциплін Ірина Вінник наголосила на гарантованому Конституцією України контролі за захистом прав споживачів, ознайомила учнів ліцею із Законом України «Про захист прав споживачів», звернула їхню увагу на важливість застосування ДСТУ (Державний стандарт України), що містить обов’язкові та рекомендовані вимоги щодо якості продуктів, їх пакування, зберігання і транспортування.
Учасники тренінгу брали активну участь в обговоренні дискусійних питань, навчалися читати маркування на прикладі зразків шоколаду, мали нагоду дослідити якість виробів за органолептичними показниками та ознайомитися з експрес-методами дослідження якості кондитерських виробів.
Ведучі тренінгу впевнені, що набуті теоретичні знання та навички дев’ятикласники будуть використовувати при придбанні споживчих товарів та послуг.
Щиро дякуємо адміністрації Ірпінського ліцею №3 за організацію заходу та сподіваємося на подальшу співпрацю!
Ірина Вінник,
голова циклової комісії маркетингу,
торгівлі та харчових технологій