Перші кроки до професійної кар'єри в туризмі: захисти бакалаврських кваліфікаційних робіт
Під час захистів розглядалися такі актуальні теми:
- Промоція гастрономічних турів території Китаю.
- Розвиток туристичного потенціалу сільського зеленого туризму Київської області.
- Формування смарт-туризму в Україні.
- Розвиток пізнавального туризму в Італії з використанням історико-культурних ресурсів.
- Дослідження стану українського туристичного ринку в умовах війни.
- Просування мега-івентів великих міст України на міжнародний ринок.
- Цифровий бренд національних туристичних дестинацій.
- Розроблення гастрономічного туру до Полтави.
- Розроблення туристичного продукту прикордонних регіонів України в інтеграції до ЄС.
- Діагностика впливу зовнішнього середовища на управління суб’єктом туристичного бізнесу.
- Волонтерський та соціальний туризм прифронтових регіонів України.
- Розроблення відеотуру по музеях НУБіП України.
Під час захисту бакалаврських робіт здобувачі вищої освіти не лише представляли результати власних досліджень та ґрунтовно обґрунтовували актуальність обраної тематики, а й демонстрували вміння логічно викладати матеріал, аналізувати джерела та робити практичні висновки. Особливу увагу заслуговували яскраві мультимедійні презентації, у яких здобувачі вищої освіти візуалізували свої ідеї, ділилися авторськими розробками туристичних маршрутів, концепціями гастрономічних турів, агрорекреаційних кластерів та інноваційних форм сільського туризму. Виступи були креативними, наповненими ентузіазмом і свідчили про високий рівень підготовки майбутніх фахівців сфери туризму та гостинності.
Особливу зацікавленість викликав власний розроблений відеотур по музеях НУБіП України, який полягає в необхідності популяризації культурної та історичної спадщини університету засобами цифрових технологій. Музеї НУБіП є важливими об’єктами національної пам’яті, науково-просвітницької та виховної роботи, однак залишаються маловідомими широкому загалу. Відеотур дозволяє зробити музейний контент доступним для студентів, викладачів, абітурієнтів та гостей університету, сприяє формуванню позитивного іміджу закладу вищої освіти, а також відповідає сучасним тенденціям в освіті, туризмі та культурному менеджменті. Такий формат є особливо актуальним в умовах обмеженого фізичного доступу до музейних об’єктів та зростаючої ролі дистанційних форм комунікації.