III Міжнародна науково-практична он-лайн конференція «Маркетинг та логістика в агробізнесі»: сьогодення та майбутнє
З вітальним словом до учасників та гостей конференції звернулися: т.в.о. завідувача кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, професор Олександр Павлович Луцій, начальник науково-дослідної частини Університету, доктор сільськогосподарських наук, професор Володимир Віталійович Отченашко, заступник декана факультету аграрного менеджменту, доцент Лариса Федорівна Карпенко, доктор економічних наук, професор Руслан Іванович Буряк, які наголосили на актуальності розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі в сучасних умовах, диференціації сільськогосподарських ринків, вивченні та задоволенні попиту споживачів на продовольчу продукцію, розвитку цифрового маркетингу, діджиталізації бізнес-процесів та прийнятті ефективних рішень. Також було акцентовано увагу на важливості та актуальності проведення наукових заходів, розвитку та посиленні наукової дискусії, розширення можливостей співпраці та обміну науковими досягненнями з питань розвитку маркетингу та логістики в агробізнесі.








Доктор економічних наук, професор (University of Security Management in Košice, Словаччина) Ігор Геннадійович Брітченко звернув увагу на продовольчу безпеку України в світлі останніх заборон експорту української сільськогосподарської продукції. Prof. Sandra Jekabsone (University of Latvia, Latvia) зупинилась на актуальних проблемах ринку праці в цифрову епоху.










У роботі англомовної секції взяли участь представники 7 країн: США, Польщі, Іспанії, Турції, Латвії, Азербайджану та Гани. З вітальним словом до учасників конференції звернулись модератори секції д.е.н., доц. Гальчинська Юлія Миколаївна та к.е.н., доц. Вишнівська Богдана Вікторівна, які акцентували увагу на актуальність розвитку маркетингу та логістики, в тому числі в умовах воєнного стану країни, посиленні позиціонування агропродовольчої продукції, диференціації товарних ринків, сегментації та виборі цільової аудиторії, вивченні та задоволенні попиту споживачів на агропродовольчі товари.
Найбільшу зацікавленість та жваву дискусію викликали доповіді спікерів: д-р Анна Ясулевич (SGGW, Poland) «Digital marketing in communication between enterprise and consumer in Agri-food sector»; проф. Еркан Одзен (University of Uşak, Turkey) «Food Security and the Food Corridor during Ukraine-Russia Conflict» та проф. Ніколас Імбеах (Тakoradi Technical University, Ghana) «Food Safety among Tourists in Sekondi-Takoradi Metropolitan Assembly (STMA) as a Destination in Ghana».




















До роботи конференції також долучилися: доктор наук з державного управління, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Голова Спілки рекламістів України, член Академії економічних наук України Євгеній Вікторович Ромат («Система бренд-комунікацій підприємств агробізнесу»); кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Ірина Михайлівна Буднікевич («Маркетинг інновацій як умова розвитку високотехнологічного агробізнесу»); доктор економічних наук, завідувач кафедри аграрного менеджменту та маркетингу Вінницького національного аграрного університету Роман Васильович Логoша з темою «Стратегія розвитку ринку овочевої продукції в Україні»; доктор філософії, маркетолог ПП "КомСервіс-Безпека" Ольга Вікторівна Панченко («Цифрова трансформація маркетингу»); заступник директора ТОВ "Ост Карго Логістик" Ростислав Леонідович Лементарьов («Особливості логістики в умовах воєнного часу»).


