Гостьова лекція "ТІКТОК БЛОГЕРИ: як бренду отримати максимум?"

 4 березня, відбулася гостьова лекція на тему "ТІКТОК БЛОГЕРИ: як бренду отримати максимум?", яку провела Івахно Яна, маркетолог компанії Danone. Захід організувала Соломка Наталія Анатоліївна, асистент кафедри економічної кібернетики, у межах дисципліни "Інтернет-аналітика" у змішеному форматі.

Під час лекції студенти дізналися про:✅ Переваги TikTok як маркетингового інструменту✅ Пошук і аналіз блогерів для співпраці✅ Детальний розбір етапів роботи з TikTok-інфлюенсерами✅ Оцінку ефективності співпраці з блогерами✅ Найпоширеніші помилки брендів при роботі з інфлюенсерами✅ Аналіз реальних кейсів, які допомогли зрозуміти, як працювати із TikTok-блогерами Лекція була насиченою та інформативною, слухачі отримали цінні практичні знання про тренди TikTok-маркетингу. Асистент кафедри економічної кібернетики,Наталія Соломка