Шоста всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін

 28 вересня 2016 року відбулася Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, що проходила на базі Київського національного торгово-економічного університету. У конференції прийняли участь понад 40 завідувачів кафедр маркетингу з провідних ВНЗ м. Києва та багатьох областей України.  

 

Основними тематичними блоками конференції були професійні стандарти з маркетингу, освітні стандарти для ОС «Бакалавр» із спеціальності «Маркетинг», а також питання взаємозв’язку теорії і практики у процесі підготовки фахівців.

Голова Української асоціації маркетингу І.В. Лилик наголосила про необхідність розробки та прийняття професійних стандартів з маркетингу та повідомила про перший досвід таких напрацювань, зокрема прийняття УАМ за підтримки роботодавців професійного стандарту «Менеджер з маркетингових досліджень», професійного стандарту маркетолога у транспортній галузі, початок роботи на стандартом “Digital marketing”. 

 

 Професором Ларіною Я.С. було запропоновано розпочати розробку професійних стандартів з маркетингу для фахівців в аграрній сфері, що отримало схвалення присутніх на конференції викладачів і представників УАМ. 

28 вересня 2016 року