Відкрита лекція з дисципліни «Основи цифрового маркетингу»
Відкрита лекція з дисципліни «Основи цифрового маркетингу»
October 14, 2022
11 жовтня 2022 р. на шостій парі в онлайн форматі за посиланням: https://us02web.zoom.us/j/88653528541?pwd=a2xsY2RxRjVyU3NZUHNRcWtqcm9oQT09, відбулась відкрита лекція кандидата економічних наук, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Алли Володимирівни Рябчик для здобувачів вищої ОС «Бакалавр» 2 курсу 1 групи спеціальності 075 Маркетинг.
Тема відкритої лекції: «Реклама в мережі Інтернет» (дисципліна «Основи цифрового маркетингу»). В процесі лекції Рябчик А.В. розкрила наступні питання: види, формати і завдання реклами в мережі Інтернет, зокрема в пошуку Google і в контекстно-медійній мережі; платформи, на яких розміщуються і показуються реклами; види запитів (інформаційні, навігаційні, транзакційні, брендові та по конкурентах), частотність запитів; формування рейтингу рекламних оголошень; типи відповідностей та їх застосування; тергетинг; структура рекламних оголошень. Також було ознайомлено з рекламною програмою Google Ads.
Викладачами та студентами було високо оцінено якість і доступність представленого матеріалу, застосування лектором сучасних технічних засобів навчання; відзначено актуальність та сучасність змісту лекції.
Олена Барилович,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі