Фідбек майбутніх фахівців зі спеціальності «Соціальна робота» після фінішу виробничої соціально-педагогічної практики

11 July 2022, 15:14
Ось і добігла, а саме 08 липня 2022 року, до свого завершення виробнича соціально-педагогічна практика для студентів 3-го курсу гуманітарно-педагогічного факультету спеціальності «Соціальна робота». 
Студенти долучилися до семінару «Тактична домедична допомога: навички самопомочі і порятунку життя пораненим», на якому отримали інструкцію для надання першої домедичної допомоги. Дякуємо за організацію та проведення семінару нашій колезі та викладачу кафедри соціальної роботи та реабілітації Картушинській Антоніні.
Деякі наші майбутні висококваліфіковані фахівці, які навчаються за програмою подвійного диплому – Салімоненко Дарина та Сирова Каріна – проходили практику в оздоровчому центрі «Посейдон», ul. Bolesława Limanowskiego 10 в місті Устка, Польща. Дівчатка із задоволенням діляться своїми враження:
«Взагалі «Посейдон» це готель, але зараз там перебувають не просто відвідувачі і відпочиваючі. Всі знають тяжку ситуацію в Україні – війна, через яку постраждало багато діточок. Тож, в цьому готелі зараз перебувають дітки-сиріти з дитячого будинку, які приїхали з Київської області.
Мені здається, що коли ми завітали до дітей, то відчули на собі всю важкість виховання дітей. Ми помітили як всі діти потребують і хочуть уваги від нас. Ми відчули як їм не вистачає любові. Дуже шкода таких дітей, які стали сиротами.
 
Наступного разу коли ми потрапили до цих діток було 16 травня. Що найбільше мені запам’яталося, так це знайомство з волонтерами з Польщі, раніше ми зустрічали лише волонтерів з України. Їх звуть Кащя і Грищя, вони добровільно захотіли допомогти вихователям і погратися з дітками. Розмовляти з ними було дуже приємно і цікаво. Особливо мені сподобалося як вони намагалися встановити контакт з дітками адже був мовний бар’єр. Полячки з добротою та ніжністю ставилися до малечі, але діти не завжди розуміли їх, тому ми допомагали. І не дивлячись на таку проблемку Катя і Гриша дуже круто гуляли і гралися з дітками. На пам’ять, я звичайно, сфотографувала їх:
Кожен день ми проводили практику з дітками в оздоровчому центрі «Посейдон». Хочу сказати, що для мене це був неймовірний досвід адже всі дітки були абсолютно різні, з різними потребами, емоціями та поведінкою. До кожного я шукала свій підхід, особливий, який допоможе порозумітися з дитиною!
З рештою студентів, які перебувають на території України, ми намагалися з’ясувати дефініції поняття «психологічна травма» та можливості її подолання. 
 
Для формування практичних та аналітичних навичок було поставлено завдання розробити опитувальник з метою виявлення негативних проявів у поведінці особистоті, як наслідку психологічної травми і врахування теперішніх неспокійних умов життя. А також проаналізувати результати, відповідно до яких розробити стратегію подолання або профілактики виявленого негативного явища.
Алексєєв Олександр зацікавився саме дитячими психологічними травмами та їх можливими наслідками.
Кирпа Альбіна обрала для себе психоемоційний стан під час війни.
 

Досить відповідально до поставленого завдання поставилася Березовська Анна. І презантувала наступні результати.

 

Корнєв Сергій досліджував причини та методи боротьби з дитячою агресією.
Філіпова Єлизавета спробувала з’ясувати прояви психологічного насилля в сім’ї.
Кожен студент виробничої практики відчув себе в ролі аналітика і зрозумів важливість значення першочергового визначення проблеми для подальшої професійної діяльності соціального працівника. Тому що одне з головних правил соціально-педагогічної роботи – це не нашкодити, а допомогти і спрямувати.
Старший викладач кафедри соціальної роботи та реабілітації
Наталія БОНДАРЕНКО

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook